eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySens wymiany paska rozrządu › Re: Sens wymiany paska rozrządu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !eu.feeder.erje.net!news.stack.nl!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Date: Tue, 07 Oct 2014 10:36:36 +0200
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 29
    Message-ID: <m108mi$rqu$1@speranza.aioe.org>
    References: <542dbdee$0$12624$65785112@news.neostrada.pl>
    <m0kfmk$le1$1@node1.news.atman.pl>
    <lvuhcbsqck57$.o1s07cwlkdea$.dlg@40tude.net>
    <m0mqhc$c1o$1@mx1.internetia.pl>
    <d0xcudpdzq6d$.4y8sq96pnhk4$.dlg@40tude.net>
    <m0tncr$lnj$1@speranza.aioe.org>
    <5432f58a$0$3167$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: k...@g...pl
    NNTP-Posting-Host: 3TNX3zSOEjLB8D/s57z/2A.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.3; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2546291
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-10-06 22:03, Dariusz K. Ładziak pisze:
    > Kamil 'Model' pisze:
    >> W dniu 2014-10-03 20:28, Jacek Maciejewski pisze:
    >>> Dnia Fri, 03 Oct 2014 20:20:17 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    >>> napisał(a):
    >>>
    >>>> Bezkolizyjny diesel? Przecież tam komora spalania przy GMP tłoka jest
    >>>> jak żyletka.
    >>>
    >>> Ja się nie znam na tym wystarczająco. Ale tłoki w tym silniku mają spore
    >>> podcięcia pod zawory. No więc próbuję dociec prawdy :)
    >>>
    >> 1,9TD od VW ma kolizyjny rozrząd. Wiem to z autopsji...
    >
    > A przynajmniej naprawialny? z nowych silników VW jest oficjalnie
    > nierozbieralna w pewnych węzłach - np. producent nie gwarantuje
    > możliwości wymontowania wału korbowego z bloku... Podejrzewam że dać się
    > da - tylko nie należy się dziwić jak oszczędnie zaprojektowane gwinty
    > wylezą z kupą materiału bloku i większość trzeba będzie helicoilami
    > ratować.
    >
    > Księgowy głównym konstruktorem.
    >
    Naprawialny, 5 lat temu taka naprawa kosztowała mnie 3300PLN -
    konkretnie to ścięło klin na wale (taka wada tych silników) i rozrząd
    poszedł na spacer. A że stało to się na autostradzie przy prędkości ok.
    160km/h to dodatkowo pękł blok silnika między 2 a 3 cylindrem.
    Tulejowanie bloku, wymiana wału z kołami, nowe korby, tłoki, regeneracja
    głowicy... Silnik po tym chodził jak nówka sztuka...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: