eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySens wymiany paska rozrządu › Re: Sens wymiany paska rozrządu
  • Data: 2014-10-08 00:06:40
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-10-07 23:34, RadoslawF pisze:
    > Dnia 2014-10-07 22:01, Użytkownik Trybun napisał:
    >
    >>>>>> Zastawa miała taki motor. Co prawda silnik trochę większy bo 1.1L ale
    >>>>>> chyba się kwalifikuje..
    >>>>>
    >>>>> Znaczy - Fiat 508...
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Fiat 128. W którymś tam roku zwycięzca w konkursie "Auto Roku".
    >>>
    >>> Nie. Fiat 508, Polski Fiat 508... To ten silnik!
    >>>
    >>
    >> Podaj choć przybliżone parametry owego silnika FIATa 508.
    >
    > Czterocylindrowy, dolnozaworowy, 995cm3 o mocy 24KMz,stopień
    > sprężania 6,3, chłodzony płynem.
    > Ale pierwsze słyszę aby tam był układ kolizyjny zaworów.

    Silnik mógł być dolnozaworowy, a jeśli nawet górnozaworowy to na pewno w
    układzie OHV - wałek rozrządu w korpusie, pędzony przekładnią zębatą
    prosto od wału korbowego. Żadnego paska rozrządu, rozwiązanie nie do
    zdarcia. Wady - większa bezwładność rozrządu ogranicza maksymalną
    prędkość obrotową silnika.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: