eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySens wymiany paska rozrząduRe: Sens wymiany paska rozrządu
  • Data: 2014-10-12 09:48:18
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-10-09 18:41, RadoslawF pisze:
    > Dnia 2014-10-09 15:28, Użytkownik Trybun napisał:
    >
    >>>>>>>> Zastawa miała taki motor. Co prawda silnik trochę większy bo 1.1L
    >>>>>>>> ale
    >>>>>>>> chyba się kwalifikuje..
    >>>>>>>
    >>>>>>> Znaczy - Fiat 508...
    >>>>>>>
    >>>>>> Fiat 128. W którymś tam roku zwycięzca w konkursie "Auto Roku".
    >>>>>
    >>>>> Nie. Fiat 508, Polski Fiat 508... To ten silnik!
    >>>>>
    >>>>
    >>>> Podaj choć przybliżone parametry owego silnika FIATa 508.
    >>>
    >>> Czterocylindrowy, dolnozaworowy, 995cm3 o mocy 24KMz,stopień
    >>> sprężania 6,3, chłodzony płynem.
    >>> Ale pierwsze słyszę aby tam był układ kolizyjny zaworów.
    >>>
    >>> "Polski Fiat 508" oznacza że był to Fiat 508 składany w
    >>> Polsce z udziałem pewnej liczby komponentów wyprodukowanych
    >>> u nas.
    >>>
    >> Czyli w żadnym parametrze nawet w przybliżeniu nie przypomina tego z
    >> Zastavy/FIATa128... no poza tym że również był chłodzony płynem.
    >
    > Nie ja w dyskusji o silnikach litrowych podawałem jako przykład
    > mające większą pojemność. :-)
    >
    >
    > Pozdrawiam

    Ale Dariusz twierdzi że to ten sam silnik...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: