eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySens wymiany paska rozrządu › Re: Sens wymiany paska rozrządu
  • Data: 2014-10-08 00:10:29
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2014-10-06 21:51, Dariusz K. Ładziak pisze:
    > k...@g...com pisze:
    >
    >> Problem z kolizyjnością pojawił się jak producenci przenieśli wałek
    >> rozrządu do głowicy. Jak był w bloku to gięły się laski popychaczy.
    >> Naprawa prosta i tania.
    >>
    >
    > Kogutku, ty znów p... bez sensu.
    >
    > Problem z kolizyjnością zaczął się pojawiać jak zrezygnowano z komory
    > spalania typu L - czyli z silników dolnozaworowych. A zrezygnowano bo
    > spręż miały nijaki i sprawność pod zdechłym psem.
    >
    > Położenie samego wałka nie ma tu żadnego znaczenia - duży spręż to
    > minimalna przestrzeń między dnem tłoka a sklepieniem komory spalania.

    Nie tak znowu bez sensu. Wałek rozrządu w korpusie jest praktycznie
    równie bezawaryjny jak OHC z wałkiem królewskim.

    Kolizje zaworów to niestety choroba typowa dla silników z paskiem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: