  • Data: 2014-10-07 10:44:47
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: depros <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-07 10:36, Kamil 'Model' pisze:

    > Naprawialny, 5 lat temu taka naprawa kosztowała mnie 3300PLN -
    > konkretnie to ścięło klin na wale (taka wada tych silników) i rozrząd
    > poszedł na spacer. A że stało to się na autostradzie przy prędkości ok.
    > 160km/h to dodatkowo pękł blok silnika między 2 a 3 cylindrem.
    > Tulejowanie bloku, wymiana wału z kołami, nowe korby, tłoki, regeneracja
    > głowicy... Silnik po tym chodził jak nówka sztuka...

    Czy ten klin na wale prawdziwi specjaliści opierający się na złych
    doświadczeniach klientów proponują również wymieniać?
    W Fordowskim 1,8 D 1990-2000 był taki klin zużywający się ale na wałku
    rozrządu, pamiętam jak zmieniałem rozrząd i Spec nakazał bezwzględną
    wymianę. Stary klin w stosunku do nowego wyglądał na bardzo mocno zmęczony.