eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySens wymiany paska rozrządu › Re: Sens wymiany paska rozrządu
  • Data: 2014-10-09 18:41:37
    Temat: Re: Sens wymiany paska rozrządu
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2014-10-09 15:28, Użytkownik Trybun napisał:

    >>>>>>> Zastawa miała taki motor. Co prawda silnik trochę większy bo 1.1L
    >>>>>>> ale
    >>>>>>> chyba się kwalifikuje..
    >>>>>>
    >>>>>> Znaczy - Fiat 508...
    >>>>>>
    >>>>> Fiat 128. W którymś tam roku zwycięzca w konkursie "Auto Roku".
    >>>>
    >>>> Nie. Fiat 508, Polski Fiat 508... To ten silnik!
    >>>>
    >>>
    >>> Podaj choć przybliżone parametry owego silnika FIATa 508.
    >>
    >> Czterocylindrowy, dolnozaworowy, 995cm3 o mocy 24KMz,stopień
    >> sprężania 6,3, chłodzony płynem.
    >> Ale pierwsze słyszę aby tam był układ kolizyjny zaworów.
    >>
    >> "Polski Fiat 508" oznacza że był to Fiat 508 składany w
    >> Polsce z udziałem pewnej liczby komponentów wyprodukowanych
    >> u nas.
    >>
    > Czyli w żadnym parametrze nawet w przybliżeniu nie przypomina tego z
    > Zastavy/FIATa128... no poza tym że również był chłodzony płynem.

    Nie ja w dyskusji o silnikach litrowych podawałem jako przykład
    mające większą pojemność. :-)


    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: