  • Data: 2009-03-16 15:54:41
    Temat: Re: Przystawka do mikroskopu
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pszemol pisze:

    > Ten noname co chcę kupić chwali się, że ma:
    > http://www.microscopenet.com/product_info.php?cPath=
    25_37&products_id=204
    > "High quality professional optical glass elements"
    > "NA1.25 Abbe Condenser with iris diaphragm & filters"
    >
    > Czyli szklana optyka o wysokiej jakości + Abbe kondenser :-)

    Teoretycznie :)

    > No fajnie, ale ja szukam jakiegoś racjonalnego uzasadnienia
    > które mogłoby wytłumaczyć sens wydania więcej na markowy
    > mikroskop, nawet używany, w porównaniu do nowego niemarkowego.

    Takie samo jak kupno uzuwanego mercedesa i nowego "chińczyka"

    > No ale tego nie sposób sprawdzić przed zakupem... niestety.

    Ale jak nie będzie poprawnie to mozesz odstapić od umowy (staraj sobie
    to zagwarantować)

    > No ale Qbab - w obu przypadkach kupuje online, zdalnie...
    > Nie mam jak sprawdzić wszystkiego.

    Niby tak, ale zawsze warto o tym pomyśleć.

    > Ty byś wydał 1200 na używanego nikona????

    Jak bym miał wolne to tak. Jestem zwolennikiem mniej częstych zakupów
    ale lepszego sprzetu.

    > Myślałem już o tym :-) Ale stereoskopowe mikroskopy mają małe
    > powiększenia, więc nadają się raczej jako dodatkowy a nie główny
    > mikroskop do moich celów, więc pomyślę o nich w drugiej kolejności.

    Ale ja pisałem o odwróconym (inverted) a nie stereoskopowym. :)

    pozdrawiam
    Qbab