  • Data: 2009-03-17 22:10:05
    Temat: Re: Przystawka do mikroskopu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Qbab" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gpp1sl$jjr$1@news.onet.pl...

    > DVD i CD jest do "prześwietlenia" sprawdź pod światło, jak by była za
    > gruba do ustawienia ostrości to można spokojnie przygotować preparat bez
    > plastikowej części, nacinasz płytę od strony nadruku nożykiem do tapet
    > albo żyletką i powoli podważasz - jak poeksperymentujesz to Ci się uda
    > zdjęć nawet kawałki 3x3 cm :)

    > To poszukaj gotowych preparatów dla szkół - u nas w PL można takie komlety
    > dostać za znośne pieniądze (15-100 dol - zależy ile sztuk jest w
    > komplecie).

    > Oczywiście, i tak nie zrobisz pomiarów rozdzielczości więc musisz na oko.

> [...]

    Jeszcze go nie zamówiłem a już nie mogę się doczekać aż go przywiozą ;-)
    Czekam wciąż na odpowiedź z opisem tego oferowanego dodatkowego
    kondensera z ciemnym polem. Podobno jest to kondenser dedykowany
    tylko do darkfield i trzeba mieć dwa, ten oryginalny do brightfield i ten
    drugi
    opcjonalny do darkfield. Trochę dziwne że tak trzeba je wymieniać, ale
    cóż...