  • Data: 2009-03-16 18:37:01
    Temat: Re: Przystawka do mikroskopu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "adam" <j...@o...maile.com> wrote in message
    news:49be906b$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Pszemol" napisał
    >
    > To może sugerować wszystko włącznie z czymś przeciwnym do tego
    > co sugerujesz ; )

    No jasne :-) Ale jeśli prawdą jest to co piszą o 7 dniach to będzie
    czas aby obejrzeć jakieś przygotowane już szkiełka np. ze
    skrzydłem komara albo sam wezmę zrobię błonkę z cebuli :-)
    i ocenie na własne oko czy sie dla mnie nadaje.

    Wygląda na to że to nowy produkt który pojawił się na rynku USA
    w połowie zeszłego roku i nie ma jeszcze wiele recenzji online.
    Musze pobawić się w królika doświadczalnego :-)

    W sumie ja nie potrzebuję czegoś do badania naukowego do
    doktoratu tylko w miarę dobrego mikroskopu do zastosowań
    czysto hobbystycznych... a na lepsze zwyczajnie mnie nie stać.