  • Data: 2009-03-16 17:42:20
    Temat: Re: Przystawka do mikroskopu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:gple5t.3mo.0@poczta.onet.pl...

    > No napisałem z pytaniem ale na razie cisza...

    Dostałem odpowiedź - nawet szybko odpisał...
    Z tego co obiecuje mam 7 dni na odesłanie gdyby mi się
    ten nowy nie spodobał, zapłacę tylko za wysyłkę.

    Zdaje się że wezmę go... :-)

    Sugerując się Twoją radą spróbuję wynegocjować aby do
    zestawu dołożyli inny kondenser - mają podobno taki
    z ciemnym polem!!

    Zastanawiam się też nad lepszą kamerą 3 mega pixel.
    Ale stówkę $ droższa... więc chyba sobie dam spokój.
    Wolę tą stówkę dołożyć ewentualnie na lepszy kondenser.

    Zdróweczko!
    Pszemol.

    p.s. sprzedawca oczywiście zaklina się że optyka jest super :-)
    "The optics is on the lab grade, maybe just no as good as Nikon,
    Olympus, but close to them. We do not have the actual resolution
    power data." - powinno to sugerować jakość lepszą niż zabawkowe
    mikroskopy z plastikowymi szkiełkami... ale nie tak dobrą jak Nikon.