  • Data: 2009-03-16 16:43:34
    Temat: Re: Przystawka do mikroskopu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Qbab" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gplspn$s19$1@news.onet.pl...
> [...]
    25_37&products_id=204

    > Teoretycznie :)

    > Takie samo jak kupno uzuwanego mercedesa i nowego "chińczyka"

    Tak mówisz... ? Z tego co wiem mercedesy psują się bardziej
    niż japończyki a chinskich samochodów nie znam - mają jakieś?

    > Ale jak nie będzie poprawnie to mozesz odstapić od umowy
    > (staraj sobie to zagwarantować)

    No napisałem z pytaniem ale na razie cisza...

    > Jak bym miał wolne to tak. Jestem zwolennikiem mniej
    > częstych zakupów ale lepszego sprzetu.

    W pełni taką strategię rozumiem w stosunku do rzeczy
    używanych często a zwłaszcza niezbędnych do pracy zawodowej...

    Dlatego ludzie pracujący w budownictwie kupują wiertarkę
    DeWalt a nie jakiegoś taniego Black&Deckera. Jednak mi
    w domu w zupełności wystarczy Black&Decker bo używam
    wiertarki może 5-10 razy w roku :-)

    Tą samą strategię chyba zastosuję do mikroskopu, więc
    jego niezawodność typu "wyrobi się zebatka w stoliku"
    jest raczej na drugim planie... Nie będę tym stolikiem
    przecież kręcił 8 godzin dziennie 200 dni w roku :-)

    Bardziej niż niezawodność interesuje mnie jakość obrazu!

    Innymi słowy czy to skrzydło komara na pierwszym zdjęciu:
    http://www.microscopy-uk.org.uk/index.html?http://ww
    w.microscopy-uk.org.uk/primer/intro.htm
    będzie takie jak po lewej czy bardziej takie jak po prawej :-)

    Bo mikroskop zabawkowy dający obraz jak po lewej już
    mam i nie ma sensu kupować drugiego :-)))