  • Data: 2009-03-16 18:46:19
    Temat: Re: Przystawka do mikroskopu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Qbab" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gpm5bq$lsr$1@news.onet.pl...

    > nie, mnie chodziło o taki (konstrukcyjnie nie cenowo :) )
    >
    > http://www2.olympus.pl/microscopy/22_IX71.htm#

    I to jest mikroskop do oglądania w świetle ODBITYM?
    Coś mi tu ściemniasz przyjacielu... :-) Przecież jak byk widzę
    oświetlacz preparatu świecący z góry, przez preparat do
    obiektywu pod preparatem/stolikiem... czyli światło przechodzące.

    > one nie mają małych powiększeń :)

    No odwrócone nie, mówiłem o tych dissecting/stereo.
    Rozumiem że te właśnie pracują w świetle odbitym i używane
    są do oglądania biżuterii, kryształów czy do sekcji np. robaczków :-)