eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - d³ugie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcolog
    ne.de!newsfeed-fusi2.netcologne.de!feeds.phibee-telecom.net!feeder.news-service
    .com!postnews.google.com!g25g2000yqn.googlegroups.com!not-for-mail
    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z akumulatorem - d&#179;ugie
    Date: Fri, 17 Dec 2010 00:28:12 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 35
    Message-ID: <1...@g...googlegroups.com>
    References: <a...@3...googlegroups.com>
    <0...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 132.188.32.100
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1292574492 22466 127.0.0.1 (17 Dec 2010 08:28:12 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Fri, 17 Dec 2010 08:28:12 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: g25g2000yqn.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.100;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 ( .NET CLR 3.5.30729;
    .NET4.0E),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2335389
    [ ukryj nagłówki ]

    On 17 Gru, 01:35, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:

    > Esperyment Ci si udal. Potwierdzil wszysko co napialem. Akumulatror o 4 razy
    > mniejszej pojemnosci ma 4 razy wieksza opornosc wewnetrzna. 16 x 4 = 64. Wez
    > akumulator o zblizonej pojemnosci i zmierz jeszcze raz a pzrekonasz sie ze mam
    > racje. W zasadzie to Ty juz wiesz ze mam racje. Jeszcze sie droczysz. Skoda ze
    > nie podales jakie plynely prady do minuty i osiemnastu sekund.  

    e... juz mi sie nie chce ;)

    pisales, ze zwiekszenie mocy alternatora ma wplyw na czas
    (do)ladowanai aku, bo laduje max pradem jaki daje (czyli alternator
    pracuje na mocy max), wiec "zwiekszylem" alternator ~5x
    Mial sie spalic bezpiecznik(miernik)...
    Dalem ci link do przebiegow na oscyloskopie, to mowisz, ze nie taki
    regulator i... odsylasz do opisu takiego samego :)

    do 1:18 (jak latwo sie domyslic) prad byl zero, wtedy wlaczylem "+"
    ladowania do aku samochodowego, a nie chcialo mi sie przeliczac czasu
    (na wypadek gdybys np. chcial zrzuty ekranu z filmu wraz z
    czasem :) )

    Wymysliles sobie modele typu "aku to idealne zrudlo pradu z
    opornikiem 0.01oma, alternator to "czarna skrzynka", ktorej jesli na
    wejscie (wzbudz.) damy +14V to na wyjsciu w czasie zero mamy max
    napiecie, jak damy 0, to od razu ono zanika..., tylko, proste
    doswiadczenie z kondenstaorem i dioda wykazalo, ze nic takiego nie
    wystepuje...


    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: