eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - d³ugie
  • Data: 2010-12-18 02:26:26
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 17 Gru, 18:55, "kogutek" <k...@v...pl> wrote:


    > Akumulator naladowany ma mniejsza rezystancje wewnetrzna niz rozladowany. czyli
    > jest odwrotnie niz napisales.

    nigdy czegos takiego nie pisalem ;)
    twierdzilem tylko od samego poczatku watku, ze zakladajac max napiecie
    ladowania 14.5V (wieksze zniszczy aku, spali zarowki...) nie mozna
    ladowac tego akumulatora jakims "super wysokim pradem", niezaleznie od
    mocy alternatora - aku "wezmie" ile "moze"... i bedie to stosunkowo
    maly prad..., rzedu 1C...
    jesli cos mialo mnie "zaskoczyc", to te 16A, spodziewalem sie ~8, ale
    te 16 spadlo do ~10 w ~2sek ;)


    to Ty twierdziles, ze bedzie ladowany pelna moca alternatora ;) -
    czyzbys zmienil zdanie? ;)

    > Twoim miejscu to zanim bm zjadl ze wstydu klawayure napisal bym" Kogutek masz
    > racje. Mylilem sie. Ale dobrze ze na ciebie trfilo i teraz juz wiem jak to jest
    > w rzeczywistosci."

    Przeczytaj co napisales ;) praktycznie w kazdej kwestii nie miales
    racji ;) , konkretnie
    1. prad ladowania aku.
    2. regulator-alternator i napiecie na wyjsciu alternatora


    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: