  • Data: 2018-05-06 21:43:17
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-05-06 o 13:03, Marek S pisze:

    > Napisałem wyraźnie, że to było przekoloryzowanie na potrzeby konkretnej
    > czyjejś wypowiedzi a nie mój pogląd. A Ty się upierasz jak dziki osioł
    > krytykować coś, co nie jest moim poglądem - nawet jeśli 10x to
    > powtórzyłem. To o co innego chodzi jak nie o Twoją chęć robienia zadymy?
    > Ale to pikuś w stosunku do tego co poniżej.

    Na przyszłość nie rób przekoloryzowania na potrzeby konkretnej dyskusji
    tylko pisz prawdę. Bo ktoś ci zarzuci to samo co ja.

    > Przeczytaj raz jeszcze co napisałem. To nie są Twoje słowa lecz
    > Cavallino. Czy naprawdę nie potrafisz zrozumieć czym jest cytat słów
    > trzeciej osoby i po co go przytaczam? Przecież o tych słowach Cavallino
    > jest powyższy fragment wątku. Zaczynam się domyślać czemu nie
    > zajarzyłeś: bo nawet nie wiesz o czym napisałem bo nie chciało Ci się
    > czytać całości i ograniczasz się go komentowania ostatniej mojej
    > wypowiedzi. Stąd potem z dupy wzięte Twoje słowa.

    To ne przypisuj mi wspierania tego co ktoś inny napisał.

> [...]
    > jej meritum lecz chamskie odzywki Cavallino i moje próby wytłumaczenia
    > mu, że nie mam nic do typu nadwozia, do kierowców i kogokolwiek - bo
    > założyłem, że tym mógł się poczuć urażony wskutek niezrozumienia jakiejś
    > wcześniejszej mojej wypowiedzi. Ty natomiast jątrzysz cały czas jakąś
    > pierdołę nie mającą nic wspólnego z tematem. Gadasz coś o odwracaniu
    > kota ogonem przeze mnie i inne niedorzeczności. Ocknąłeś się w środku
    > filmu i nie łapiesz akcji ale próbujesz brylować. Na zasadzie: wszyscy
    > strzelają to i ja będę i walisz gdzie popadnie.

    Trafiaj do jego wyobraźni bez kłamstw czy "przekoloryzowania".

    > Jak nie możesz pomóc, to przynajmniej nie przeszkadzaj i śpij dalej.

    Już pomogłem. Zarzuciłem ci głupotę która okazała się kłamstwem,
    inaczej "przekoloryzowaniem na potrzeby konkretnej wypowiedzi"