  • Data: 2018-05-06 17:57:13
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-05-2018 o 11:30, Marek S pisze:

    > Sęk w tym, że chcesz krytykować coś, czego nie powiedziałem. Ale to pół
    > biedy. Dziwi mnie tylko to, że wspierasz słowa Cavallino.
    >
    > "Badziewnymi sedanami nikt normalny nie jeździ,"

    Wyjmowanie z kontekstu pojedynczej wypowiedzi, świadczy o chęci do
    manipulacji w wiadomym celu.
    Przypominam że całość leciała tak (cyt):
    "
    > zachętą do powyższego pytania była moja niedawna rozmowa z gościem z
    > USA, który to właśnie zauważył na naszych ulicach. Skomentował: nie
    > wiedziałem, że kombi się jeszcze produkuje

    Badziewnymi sedanami nikt normalny nie jeździ, a pickupów zazwyczaj nie
    potrzeba, jeśli ktoś gospodarstwa rolnego nie ma.
    Hatchbacki czy kombi są dużo praktyczniejsze.

    > Wyszło na to, że jestem nienormalny

    Pewnie tak, marka też sugeruje że masz za dużo kasy, więc i zachowania
    niezbyt przemyślane (mało ekonomiczne). "

    Teraz zestaw tą niewinną opinię, ze swoim całowątkowym, histerycznym
    atakiem na wszystko co nie jest sedanem (z pretekstem typu że trzeba
    używać tylnej wycieraczki i to jest nie do ogarnięcia), a potem również
    z Twoimi personalnymi atakami na każdego interlokutora który śmie się z
    Tobą nie zgodzić w tej sprawie, może wyrobisz sobie cień podejrzenia kto
    tutaj ma problemy z agresją.....