  • Data: 2018-05-06 17:23:55
    Temat: Re: Popularność kombi - regionalizacja
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06-05-2018 o 11:30, Marek S pisze:

    > Sęk w tym, że chcesz krytykować coś, czego nie powiedziałem. Ale to pół
    > biedy. Dziwi mnie tylko to, że wspierasz słowa Cavallino.
    >
    > "Badziewnymi sedanami nikt normalny nie jeździ,"

    > Takie słowa są spontaniczną chamską agresją.

    Kolego, idź może leczyć swoje kompleksy gdzie indziej?
    Było już wyjaśnione czego dotyczyła ta wypowiedź, jeśli jej nadal nie
    rozumiesz, to już nie moja wina.

    A Twoja reakcja dowodzi, że na zasadzie "uderz w stół a nożyce się
    odezwą" moja wypowiedź była jeszcze bardziej trafiona niż początkowo się
    wydawało i w konktekście którego nie miałem na myśli, ale który Ty
    wziąłeś do siebie, jak widać dość prawidłowo....