eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW › Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
  • Data: 2010-05-26 17:41:31
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand pisze:

    > Co nie zmienia faktu, że przez bodajże 3 lata były te samochody
    > produkowane równoleg.e

    Co nie zmienia faktu, ze to porownanie to kretynizm.

    > Złomy tak. Poza tym jak porównuję E34 do A6 to biorę E34 z roczników 94/95.

    LOL.
    Nie wieksze niz audi A6 z poczatku produkcji za 15 tysiecy :P

    > No i niech będzie nawet 4 tysiące droższe na starcie.

    Nie wiem jakiej algebry cie uczyli ale mi to wychodzi bardziej 8 tysiecy
    roznicy.

    Odrobisz na stacji
    > benzynowej (zarówno 2.5 TDI jak i 1.9 TDI palą zauważalnie mniej niż 2.5
    > TDS) oraz w przypadku ewentualnych problemów z silnikiem, gdzie TDS jest
    > zakupem wysokiego ryzyka, może się okazać, że ta pozorna oszczędność
    > wyjdzie bokiem.

    Hmm niech przelicze.
    TDS spali mi 2 litry wiecej na setke, rocznie robie ok 30kkm czyli spale
    rocznie wiecej 600l, a to razy 4 daje nam 2400zl.
    Czyli ze 3 lata mojej jazdy i bedziemy na zero :P
    Ale znowu jak dolicze wymiany rorzadu w audi, a przez 3 lata wymienie go
    ze dwa razy, to oszczednosc znowu nam uciekla.
    Czyli moze 4 lata i sie wyrowna.
    Pomijam juz slabiutkie zawieszenie audi, ktore generuje regularnie koszty.

    > Eeee, przecież BMW się nie psuje.

    Nie bardziej niz audi.

    > To nie jest mój świat, to jest ogólnie świat posiadaczy tych samochodów.
    > Nie trzeba być wielkim obserwatorem, żeby zobaczyć, co się dzieje np. na
    > zlotach BMW. Oczywiście jest grupa fajnych osób, z którymi da się
    > poprzebywać dłuższy czas - ale niestety przeciętny typowy posiadacz E36
    > to jest średnio rozgarnięty chłopiec w czapce z daszkiem.

    Bo na zlotach VW to sie nic takiego nie dzieje :P

    > BMW jest samochodem dość podatnym na wypadki, ze względu na wymagania,
    > jakie stawia kierowcom przez tylny napęd. Tylny napęd + młody gniewny +
    > odrobinę śliska nawierzchnia i masz problem gotowy.

    Takie podatne, a tyle tych starych beemek jezdzi, dziwne rzeczy.

    > Zauważyłem. A sikasz do zlewu?

    Wow, jak w podstawowce :P

    > No, bo byś sobie go jeszcze złamał.

    Dobrze, ze nie zaprzeczasz.

    > Nie muszę, nie martw się o moją pracę. Raczej napisz coś o wytrzymałości
    > materiałów.

    No ja juz ja dawno zaliczylem, a ty? :P
    (nie musisz odpowiadac, wszyscy i tak wiedza)

    > Nie jestem laikiem, dlatego chętnie się dowiem czegoś nowego z tego
    > zakresu. Jak na razie tylko udajesz, że coś wiesz, bo napisanie
    > sensownych paru argumentów za i przeciw każdemu z tych materiałów nie
    > zajmuje więcej niż 5 minut człowiekowi, który ma o tym pojęcie.

    No tobie na pewno zajmie 5 minut, bo ile mozna pisac na temat o ktorym
    sie nie ma pojecia.

    > Każdy.

    Przykre.
    Polska to kraj glupcow zatem skoro handlarze moga znalezc frajera
    glupszego od siebie na te swoje zlomy :P

    > No jak na razie to pod tym względem wyprzedziłeś mnie o całe okrążenie
    > toru ;)

    Nie, po prostu mnie dublujesz :P

    --
    Karolek