eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW › Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
  • Data: 2010-05-26 21:57:05
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand pisze:

    > Dlaczego? Ta sama klasa,

    Ale wiek inny i lata kiedy projektowane byly tez jakby zupelnie inne.

    >od dawna konkurujący ze sobą producenci,

    Eee od kiedy? dawna?
    A czym audi przed A6 chcialo konkurowac z BMW? Audi 100? :P
    Kiepskie te kawaly opowiadasz.

    > których samochody są jednymi z najczęściej porównywanych.

    Obecenie, kiedys Audi nie bylo konkurencja dla BMW, Mercedes byl, ale
    nie Audi.

    > Te same
    > roczniki,

    Nie, nie te same.
    A6 to sobie mozesz porownywac z E39, a nie z E34.

    > podobne pieniądze do wydania,

    LOL.
    Moze i dla ciebie 8 tysiecy roznicy w cenie to niewiele, ale A6 dalej
    bedzie dwa razy drozsza od E34 :>

    > podobny rodzaj paliwa,

    Podobny?
    Taki sam.

    > Właściwie A6 94-97 ma więcej wspólnego ze starą Audi 100, niż z modelem,
    > który ją zastąpił w 97 roku.

    To sobie porownuj z E34 audi 100 C3 i C4, a nie A6.

    > A ja nie wiem gdzie sprawdzałeś ceny... W telezakupy Mango?

    Pytanie gdzie Ty sparawdzasz, bo ja E34 z TDSem za 15 tysiecy za chiny
    znalezc nie moglem :>
    Za to takich od 5 do 9 tysiecy jest mnostwo.

    > Hmm skoro chcesz przez 3 lata 240 tysięcy kilometrów zrobić.... bo wtedy
    > byś 2 razy rozrząd wymieniał.

    Jasne.
    Rozrzad wymieniasz co 90 tysiecy w 1.9TDI, wiec pierwsza wymiana po
    kupnie, druga po 3 latach.
    Pominalem juz to ze bezpieczniej by bylo wymienic troche wczesniej.

    > Poza tym chciałbyś, żeby Ci TDS spalił tylko 2 litry więcej niż 1.9 TDI.

    Masz racje, troche przesadzilem, moze to byc tylko 1 litr roznicy.

    > Natomiast pisałem o czymś zgoła innym - o tzw. potencjalnym ryzyku
    > związanym z zakupem tej konkretnej wersji silnikowej BMW.

    Kazdy zakup uzywanego samochodu to ryzyko.
    Ja kupilem TDSa i poza pompa nie wiele musze przy nim grzebac.
    A dwoch znajomych kupilo w podobnym czasie niezniszczalnego golfa III z
    super silnikiem 1.9TDI i obu juz zrobilo kapitalke :P
    I jak byly padlinami, tak dalej sa, a koszt zakupu tych cudownych golfow
    byl tylko troche nizszy niz E34 z TDSem.

    > Myślałem, że w ogóle. Skoro Tobie przez 100 tys km nie generowało
    > wydatków...

    Problemow i nie cale auto, tylko silnik. Klania sie czytanie ze
    zrozumieniem.

    > Na zlotach VW też, natomiast jakby o tej marce nie piszemy na razie. Ale
    > fajnie, że przyznałeś mi rację, że z tym BMW tak kolorowo nie jest ;)

    Nie, to nie kwestia BMW, tylko smiesznych imprez zwanych zlotami na
    ktore wybiera sie okreslone towrzystwo... dotyczy to nie tylko VW, BMW,
    Hondy itd. :>

    > Nie wiem czy aż tyle, generalnie nie ma ich na drodze jakoś strasznie
    > dużo. Natomiast jak już się pojawią, to się ... rzucają na uszy ;)

    To ty ze wsi chyba jestes.
    Ja u siebie nie zauwazam jakos ponad norme "tuningowanych" beemek.
    Za to starych E34 widuje sporo, glownie z TDSem pod maska, nowszych E39
    jeszcze wiecej i wiekszosc wyglada w miare przyzwoicie (choc juz
    niektore sluszny wiek maja).

    > Tobie? Gdzież bym śmiał. PRzecież jesteś naszym specjalistą od BMW i
    > wytrzymałości materiałów - nie śmiałbym obrazić tak nieprzeciętnie
    > inteligentnego człowieka jakimś zaprzeczaniem...

    No tak, jak moglem przeoczyc ten fakt, ze specjalista od wytrzymalosci
    konczy handlujac sporwadzanymi szrotami z niemiec :P
    Pewnie BMW proponowalo ci prace u siebie, ale odmowiles bo z dresami nie
    bedziesz pracowal i zajales sie handlem starymi audikami :P

    > Zaliczyć, a zrozumieć, to są dwie różne rzeczy. Jak widać zaliczyłeś i
    > nie rozumiesz.

    A ty chociaz zaliczyles? Bo czy zrozumiales to nie pytam, widac przeciez
    ze nie.

    > Tobie zajęło jak widać na razie zero minut, bo napisałeś zero słów na
    > ten temat. Ale łeb to na pewno masz taaaaaaki ;)

    Bo ja nie mam zamiaru robic wykladow pajacom takim jak ty.
    Zreszta profesorem nie jestem :P
    Chcesz sie nauczyc?
    Idz na polibude i sie ucz, teraz nawet ci zaplaca, bo to czego szukasz
    jest na kierunku zamawianym... nie bedziesz juz musial handlowac
    padlinami :P

    > Ja nie sądzę, że Polska to kraj głupców, ale widać Ty lubisz się
    > "podbudowywać" inaczej.

    Nie to mnie nie podbudowuje, raczej smuci.

    --
    Karolek