eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW › Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
  • Data: 2010-05-26 18:07:46
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:htjfjh$1vr0$1@news.mm.pl...

    > Co nie zmienia faktu, ze to porownanie to kretynizm.

    Dlaczego? Ta sama klasa, od dawna konkurujący ze sobą producenci, których
    samochody są jednymi z najczęściej porównywanych. Te same roczniki, podobne
    pieniądze do wydania, podobny rodzaj paliwa, w wielu miejscach zbliżone
    koszty eksploatacji.

    > LOL.
    > Nie wieksze niz audi A6 z poczatku produkcji za 15 tysiecy :P

    Właściwie A6 94-97 ma więcej wspólnego ze starą Audi 100, niż z modelem,
    który ją zastąpił w 97 roku.

    > Nie wiem jakiej algebry cie uczyli ale mi to wychodzi bardziej 8 tysiecy
    > roznicy.

    A ja nie wiem gdzie sprawdzałeś ceny... W telezakupy Mango?

    > Odrobisz na stacji
    >>

    > Hmm niech przelicze.
    > TDS spali mi 2 litry wiecej na setke, rocznie robie ok 30kkm czyli spale
    > rocznie wiecej 600l, a to razy 4 daje nam 2400zl.
    > Czyli ze 3 lata mojej jazdy i bedziemy na zero :P
    > Ale znowu jak dolicze wymiany rorzadu w audi, a przez 3 lata wymienie go
    > ze dwa razy, to oszczednosc znowu nam uciekla.

    Hmm skoro chcesz przez 3 lata 240 tysięcy kilometrów zrobić.... bo wtedy byś
    2 razy rozrząd wymieniał.
    Poza tym chciałbyś, żeby Ci TDS spalił tylko 2 litry więcej niż 1.9 TDI.
    Natomiast pisałem o czymś zgoła innym - o tzw. potencjalnym ryzyku związanym
    z zakupem tej konkretnej wersji silnikowej BMW.

    > Czyli moze 4 lata i sie wyrowna.
    > Pomijam juz slabiutkie zawieszenie audi, ktore generuje regularnie koszty.

    > Nie bardziej niz audi.

    Myślałem, że w ogóle. Skoro Tobie przez 100 tys km nie generowało
    wydatków...

    > Bo na zlotach VW to sie nic takiego nie dzieje :P

    Na zlotach VW też, natomiast jakby o tej marce nie piszemy na razie. Ale
    fajnie, że przyznałeś mi rację, że z tym BMW tak kolorowo nie jest ;)

    > Takie podatne, a tyle tych starych beemek jezdzi, dziwne rzeczy.

    Nie wiem czy aż tyle, generalnie nie ma ich na drodze jakoś strasznie dużo.
    Natomiast jak już się pojawią, to się ... rzucają na uszy ;)

    > Dobrze, ze nie zaprzeczasz.

    Tobie? Gdzież bym śmiał. PRzecież jesteś naszym specjalistą od BMW i
    wytrzymałości materiałów - nie śmiałbym obrazić tak nieprzeciętnie
    inteligentnego człowieka jakimś zaprzeczaniem...

    > No ja juz ja dawno zaliczylem, a ty? :P
    > (nie musisz odpowiadac, wszyscy i tak wiedza)

    Zaliczyć, a zrozumieć, to są dwie różne rzeczy. Jak widać zaliczyłeś i nie
    rozumiesz.

    > No tobie na pewno zajmie 5 minut, bo ile mozna pisac na temat o ktorym sie
    > nie ma pojecia.

    Tobie zajęło jak widać na razie zero minut, bo napisałeś zero słów na ten
    temat. Ale łeb to na pewno masz taaaaaaki ;)

    > Przykre.
    > Polska to kraj glupcow zatem skoro handlarze moga znalezc frajera
    > glupszego od siebie na te swoje zlomy :P

    Ja nie sądzę, że Polska to kraj głupców, ale widać Ty lubisz się
    "podbudowywać" inaczej.

    Jurand.