eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[POZ] Pozdrawiam małego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW › Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
  • Data: 2010-05-29 00:04:45
    Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:17610594620.20100528220912@pik-net.pl...

    > Jarek chamem? Jakbyś nie zmyślał 30 cm kolein, to by problemu nie
    > było...

    To co mam kłamać i pisać, ze jej tam w ogóle nie było ?
    Po co dyskutujecie zarzucając mi kłamstwa ?
    Byliście wtedy tam ? Jechaliście ?
    Ja np. mogę twierdzić, że żaden z Was nie jest kierowcą i dlatego nie macie
    prawa się wypowiadać na temat tych kolein. Nie jesteście kierowcami, bo
    nigdy nie widziałem jak prowadzicie samochody, ani też nigdy mi nie
    widziałem Waszych PJ. Tak więc jesteście kłamcami.
    Taką właśnie logiką się kierujecie.
    Zarzucanie komuś kłamstw na podstawie ograniczonej Waszej wyobraźni (bo Wy
    sobie nie wyobrażacie, zeby na krajowej jedynce ....) jest naprawdę
    chamskie. Ja tam wtedy byłem. Ja tam o mało sie nie rozpierd.... wylatując z
    koleiny jak z katapulty. To ja tam jeździłem przez najbliższe 2 dni
    obserując to miejsce oraz koła TIR-ów jak bardzo się zagłębiają. Dość szybko
    się tym zajęli tymi koleinami, bo już po 2 czy 3 dniach pas ruchu był
    zamknięty. Zrywany był asfalt i kładziony nowy. Co się wtedy stało i
    dlaczego tam powstała taka koleina, czy się coś zapadło, tego nie wiem. Ale
    wiem jak to wyglądało i to ja tam rozwaliłem tłumik, osłonę silnika i
    chlapacz.