-
Data: 2010-05-26 23:18:58
Temat: Re: [POZ] Pozdrawiam ma?ego, oklejonego chujka megrimsa w czarnym BMW
Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
news:htjuio$1mhi$1@news.mm.pl...
> Jurand pisze:
>
>>>
>>> Co nie zmienia faktu, ze to porownanie to kretynizm.
>>
>> Dlaczego? Ta sama klasa,
>
> Ale wiek inny i lata kiedy projektowane byly tez jakby zupelnie inne.
Jaki inny wiek? Bierzesz E34 z rocznika 1994 i Audi A6 z rocznika 1994. Audi
A6 z tego roku jest zaprojektowane na bazie Audi 100, ma z nowszym A6
wspólne praktycznie tylko oznaczenie.
>>od dawna konkurujący ze sobą producenci,
>
> Eee od kiedy? dawna?
Oczywiście że we wszystkich segmentach Audi konkuruje z BMW i Mercedesem. Od
jakichś c.a. 20 lat conajmniej. Przegapiłeś spory okres w dziejach
motoryzacji.
> A czym audi przed A6 chcialo konkurowac z BMW? Audi 100? :P
> Kiepskie te kawaly opowiadasz.
Kiepsko to Ty się znasz na motoryzacji.
>> których samochody są jednymi z najczęściej porównywanych.
>
> Obecenie, kiedys Audi nie bylo konkurencja dla BMW, Mercedes byl, ale nie
> Audi.
Nie, w ogóle BMW nie jest dla nikogo konkurencją. Koncern z Bawarii
produkuje sobie samochody dla sobie tylko znanej grupy odbiorców i ma w
dupie to, co robią inni producenci.
>> Te same roczniki,
>
> Nie, nie te same.
> A6 to sobie mozesz porownywac z E39, a nie z E34.
NIE TEN MODEL. Mogę sobie porównywać roczniki od 1997 wzwyż.
>> podobne pieniądze do wydania,
>
> LOL.
> Moze i dla ciebie 8 tysiecy roznicy w cenie to niewiele, ale A6 dalej
> bedzie dwa razy drozsza od E34 :>
Nie będzie. Mądrze kupiona A6 2.5 TDI z rocznika 94 nie będzie wiele droższa
od mądrze kupionej E34 2.5 TDS z tego rocznika.
>> podobny rodzaj paliwa,
>
> Podobny?
> Taki sam.
Jakiś ty spostrzegawczy. To jedyna merytoryczna treść, którą zamierzasz
wyprodukować w tym wątku, panie Specjalisto Od Wytrzymałości Materiałów?
>>> LOL.
>>> Nie wieksze niz audi A6 z poczatku produkcji za 15 tysiecy :P
>>
>> Właściwie A6 94-97 ma więcej wspólnego ze starą Audi 100, niż z modelem,
>> który ją zastąpił w 97 roku.
>>
>
> To sobie porownuj z E34 audi 100 C3 i C4, a nie A6.
ALE np. w roczniku 94 nie ma Audi 100! Zmieniono oznaczenie. Jest A6 C4. Nie
Audi 100, tylko właśnie A6. Poza tym wątpię, żeby wątkotwórca, szukający
auta rodzinnego w zastępstwie Escorta, marzył o E34 albo E36 z 88 roku,
dlatego zawęziłem poszukiwania do roczników 94-97 zarówno dla jednej, jak i
drugiej marki.
>>> Nie wiem jakiej algebry cie uczyli ale mi to wychodzi bardziej 8 tysiecy
>>> roznicy.
>>
>> A ja nie wiem gdzie sprawdzałeś ceny... W telezakupy Mango?
>>
>
> Pytanie gdzie Ty sparawdzasz, bo ja E34 z TDSem za 15 tysiecy za chiny
> znalezc nie moglem :>
Realnie takie auto kupisz ŁADNE za ok. 10-12 tysięcy. Nie klepany z
przystanka wynalazek, z przebiegiem c.a. 500.000 km. Do tego zakładam, że w
zapasie musi być odłożone 2000 PLN, bo na pewno coś mniejszego lub większego
do roboty się znajdzie. No i kwestia - ile wydasz na poszukiwania...
Problem z BMW zarówno E34 jak i E36 jest taki, że duża liczba tych aut
występuje z silnikami benzynowymi, dlatego znalezienie fajnego TDS-a jest
sporym problemem, ze względu na małą podaż tych modeli - a zaczęło się od
samochodu w wersji KOMBI, co jest jeszcze większym utrudnieniem. Na całym
Allegro masz zaledwie ok. 50 takich aut W CAŁEJ POLSCE (z roczników 94-96) -
przy czym oficjalnie 10 z nich jest w wersji "do naprawy". Do tego dochodzi
mocna zgadywanka "czy głowica jest przegrzana"?
Życzę szczęścia w poszukiwaniach.
W przypadku Audi masz sytuację lepszą, bo chociażby aut do wyboru masz 2x
więcej.
> Za to takich od 5 do 9 tysiecy jest mnostwo.
No właśnie to "mnóstwo" to jest te 40 sprawnych aut w Polsce, tak?
>>> Hmm niech przelicze.
>>> TDS spali mi 2 litry wiecej na setke, rocznie robie ok 30kkm czyli spale
>>> rocznie wiecej 600l, a to razy 4 daje nam 2400zl.
>>> Czyli ze 3 lata mojej jazdy i bedziemy na zero :P
>>> Ale znowu jak dolicze wymiany rorzadu w audi, a przez 3 lata wymienie go
>>> ze dwa razy, to oszczednosc znowu nam uciekla.
>>
>> Hmm skoro chcesz przez 3 lata 240 tysięcy kilometrów zrobić.... bo wtedy
>> byś 2 razy rozrząd wymieniał.
>
> Jasne.
> Rozrzad wymieniasz co 90 tysiecy w 1.9TDI, wiec pierwsza wymiana po
> kupnie, druga po 3 latach.
Chyba, że kupisz takie, w którym rozrząd ktoś wymienił stosunkowo niedawno.
Poza tym myślisz, że rozrząd na łańcuchu jest niezniszczalny? Nic bardziej
mylnego. Też przy przebiegu rzędu 300 tys km rozrząd zaczyna dzwonić i
szykujesz 1000 PLN na wymianę łańcucha z paroma duperelami. Poza tym miałem
już do czynienia z takim zajebistym TDS-em, który był naprawdę wyszykowany,
wychuchany i w ogóle miód, tylko się mu zębatka od wałka rozrządu trochę
oderwała od samego wałka... bo właśnie ktoś sobie zapomniał, że łańcuch
rozrządu też się sprawdza i w razie potrzeby wymienia.
> Pominalem juz to ze bezpieczniej by bylo wymienic troche wczesniej.
>
>> Poza tym chciałbyś, żeby Ci TDS spalił tylko 2 litry więcej niż 1.9 TDI.
>
> Masz racje, troche przesadzilem, moze to byc tylko 1 litr roznicy.
Średnio to w przypadku 1.9 TDI przy tym samym stylu jazdy będzie to 3 litry
mniej. 2.5 TDI też jest bardzo oszczędny, w dodatku praktycznie nie do
zamęczenia, a 140 KM aż nazbyt wystarcza, żeby napędzić budę A6.
>> Na zlotach VW też, natomiast jakby o tej marce nie piszemy na razie. Ale
>> fajnie, że przyznałeś mi rację, że z tym BMW tak kolorowo nie jest ;)
>>
>
> Nie, to nie kwestia BMW, tylko smiesznych imprez zwanych zlotami na ktore
> wybiera sie okreslone towrzystwo... dotyczy to nie tylko VW, BMW, Hondy
> itd. :>
Aha, tylko na imprezach poświęconych BMW akurat takiego "dziwnego
towarzystwa" jest całe mnóstwo. Zaskakujące, dlaczego nie ma takiego
towarzystwa np. na imprezach klubów Alfy Romeo. Aaaa, zapomniałem, Alfą nie
da się spalić gumy, a więc nie ma lansu...
>>> Takie podatne, a tyle tych starych beemek jezdzi, dziwne rzeczy.
>>
>> Nie wiem czy aż tyle, generalnie nie ma ich na drodze jakoś strasznie
>> dużo. Natomiast jak już się pojawią, to się ... rzucają na uszy ;)
>>
>
> To ty ze wsi chyba jestes.
No, ze wsi zwanej Krakowem. Normalnie tu jest jak na Syberii. Jemy psy i w
wychodku odrąbujemy gówno siekierą.
> Ja u siebie nie zauwazam jakos ponad norme "tuningowanych" beemek.
Ba, ja w ogóle nie widuję zbyt dużo starych BMW. No ale ja ze wsi jestem, to
tak tu jest. Ino furmanki.
>> Tobie? Gdzież bym śmiał. PRzecież jesteś naszym specjalistą od BMW i
>> wytrzymałości materiałów - nie śmiałbym obrazić tak nieprzeciętnie
>> inteligentnego człowieka jakimś zaprzeczaniem...
>>
>
> No tak, jak moglem przeoczyc ten fakt, ze specjalista od wytrzymalosci
> konczy handlujac sporwadzanymi szrotami z niemiec :P
A kto powiedział, że nie można w życiu robić tego, co się lubi? ;) Poza tym
akurat techniczne wykształcenie bardzo mi w wielu sprawach związanych z
motoryzacją pomaga.
> Pewnie BMW proponowalo ci prace u siebie, ale odmowiles bo z dresami nie
> bedziesz pracowal i zajales sie handlem starymi audikami :P
Nie, ale dla fabryki Toyoty robiłem i nadal robię dużo zleceń. Dlatego
śmieszy mnie Twoje wywyższanie się, bo znasz słowa "wytrzymałość
materiałów", a pewnie byś nie potrafił "z palca" wymienić np. 3 powodów, dla
których producenci zaczęli montować w samochodach aluminiowe głowice.
>> Zaliczyć, a zrozumieć, to są dwie różne rzeczy. Jak widać zaliczyłeś i
>> nie rozumiesz.
>>
>
> A ty chociaz zaliczyles? Bo czy zrozumiales to nie pytam, widac przeciez
> ze nie.
Na razie to widać, że nie potrafisz uzasadnić swoich kuriozalnych twierdzeń.
Bo się ich nie da uzasadnić. Walnąłeś babola i teraz myślisz, jak się
raczkiem wycofać, żeby nie wyjść na idiotę.
>>> No tobie na pewno zajmie 5 minut, bo ile mozna pisac na temat o ktorym
>>> sie nie ma pojecia.
>>
>> Tobie zajęło jak widać na razie zero minut, bo napisałeś zero słów na ten
>> temat. Ale łeb to na pewno masz taaaaaaki ;)
>>
>
> Bo ja nie mam zamiaru robic wykladow pajacom takim jak ty.
Tu nie chodzi o wykład - wystarczy kilka zdań, które KAŻDY, kto ma pojęcie o
temacie, napisałby od razu, żeby rozwiać wątpliwości. Tylko taki ktoś nie
pisałbym wcześniej takich bzdur.
> Zreszta profesorem nie jestem :P
> Chcesz sie nauczyc?
> Idz na polibude i sie ucz, teraz nawet ci zaplaca, bo to czego szukasz
Drugi raz mam iść?
>>> Przykre.
>>> Polska to kraj glupcow zatem skoro handlarze moga znalezc frajera
>>> glupszego od siebie na te swoje zlomy :P
>>
>> Ja nie sądzę, że Polska to kraj głupców, ale widać Ty lubisz się
>> "podbudowywać" inaczej.
>>
>
> Nie to mnie nie podbudowuje, raczej smuci.
To wyjedź do Irlandii, tam Ci będzie weselej.
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.05.10 21:49 RoMan Mandziejewicz
- 28.05.10 21:52 RoMan Mandziejewicz
- 28.05.10 22:09 RoMan Mandziejewicz
- 29.05.10 00:04 Plumpi
- 29.05.10 00:10 Jurand
- 29.05.10 00:26 Plumpi
- 29.05.10 10:16 Jurand
- 29.05.10 10:43 Plumpi
- 29.05.10 10:57 Jurand
- 29.05.10 11:30 Plumpi
- 29.05.10 11:52 Jurand
- 29.05.10 11:55 RoMan Mandziejewicz
- 29.05.10 13:05 Artur Maśląg
- 29.05.10 22:11 Plumpi
- 29.05.10 22:24 Plumpi
Najnowsze wątki z tej grupy
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
Najnowsze wątki
- 2025-01-09 Dell ubija / przemianowuje swoje flagowe linie laptopów
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security