  • Data: 2013-11-01 22:51:18
    Temat: Re: Oszczędniejsza lodówka
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PeJot" <P...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:l50meg$il7$1@news.mm.pl...

    > W instrukcji mojej lodówki stoi jak byk że nie powinna ona pracować w
    > zimnych pomieszczeniach, a do tego ten pomysł się sprowadza.

    Instrukcja jest napisana dla możliwości umysłowych przeciętnego
    klienta czyli idioty.
    W niskich temperaturach olej smarujący w agregacie (sprężarce)
    jest zbyt gęsty i agregat ma problem z wystartowaniem.
    Dlatego producent zastrzega minimalną temp. eksploatacji.
    Poniżej temp. minimalnej stare lodówki klikają termikiem aż go
    sfajczą a nowe lodówki nie startują wcale.
    g.