    Date: Tue, 12 Oct 2010 23:11:23 +0200
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ośrodek doskonalenia jazdy na południu

    W dniu 2010-10-12 22:08, Artur Maśląg pisze:

    > A po co komu specjalne kursa ze slamomami? Najpierw niech się nauczy
    > jeździć spokojnie i zobaczyć dokąd mu tej przyczepności starcza.

    Widać że nie byłeś na takim kursie, raczej nie wiesz na czym polega, ale
    w myśl zasady "nie mam pojęcia, więc się chętnie wypowiem" musisz się
    pospierać nawet z kimś kto pisze to co Ty.
    Bo na takim kursie właśnie uczą tego do czego tu próbujesz przekonywać.
    Takie kursy służą korygowaniu pewnych złych nawyków i uzmysłowieniu
    zagrożeń, których kierowca w normalnym ruchu drogowym nie ma możliwości
    poznać, bo te w ruchu drogowym zazwyczaj kończą się wypadkiem.

    Tam nikogo przez jeden lub dwa dni nie nauczą wychodzić z poślizgów

    A elementy zręcznościowe typu slalom wcale nie służą nauce pokonywania
    szykan z maksymalną prędkością, a jedynie wywołaniu pewnych zachowań
    samochodu i pokazaniu na przykładzie wpływu trzymania kierownicy na
    możliwości kierowcy.

    Właśnie na takim kursie uczą jeździć spokojnie, ekonomicznie i
    bezpiecznie. Wcale nie sportowo.