  • Data: 2016-04-02 13:23:12
    Temat: Re: [OT] życie erotyczne a telefon
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-02 o 12:22, J.F. pisze:
    F. pisze:

    > Nie robisz, bo z braku pradu narzedzi nie uruchomisz :-)
    > No i beczki teraz z plastiku :-)

    Jako osobnik starej daty dam sobie radę nożycami i młotkiem
    a bez prądu. Beczki też wiem gdzie znaleźć metalowe.
    Wbrew powszechnej opinii są jeszcze gdzieniegdzie używane. :-)

    > Dowiezli i raczej nie sciagali z calego kraju.
    > Tego po prostu malo trzeba.

    Wbrew pozorom nie tak mało jak myślisz.

    > Ale skad wzieli to jestem ciekaw - straz pozarna chyba nie ma atestu
    > spozywczego, zreszta ich zbiorniki male.
    > Troche tych cystern jest - do mleka, do sokow, do spirytusu - wody to
    > chyba malo kto wozi.

    > Sa. Jedni maja na koncerty, inni na budowy, wojsko tez troche ma,
    > banki maja do serwerowni, szpitale - banki nie oddadza, ale ktos to
    > produkuje, ktos sprzedaje, gdzies leza i czekaja na klienta.
    > W sklepach tez sa i czekaja, ale to male i moga zostac szybko
    > wykupione :-)

    Wojsko też nie odda, ma dla siebie.
    Sporo wolnych agregatów będzie na budowach i w firmach budowlanych.
    Ale to są agregaty małej mocy do świetlenia budowy czy do zasilenia
    elektro narzędzi. Sklepowej chłodni z tego nie zasilisz.
    Kolejna sprawa to sklepy nie mają przygotowanej infrastruktury
    do zasilanie punktowego z agregatów. Czyli nawet jak pani
    kierowniczce z biedronki mąż budowlaniec przywiezie agregat to
    bez fachowca z narzędziami i materiałami tego nie podepną.

    > Mozliwe ze nasza OC tez gdzies ma.

    Z tego co wiem nasza OC ma mapy, instrukcje i magazynki ubrań
    i sprzętu obronnego w stylu łopata, siekiera, wiadro.

    > Jak g* zacznie wyplywac na ulice, to sie priorytety moga zmienic :-)
    > Mieso wazna rzecz, ale tez jest dobry czas na jej oproznienie.

    Sklepy są prywatne, do właściciela (często za granicą) nie ma się
    jak dodzwonić. Pracownicy bez polecenia nic nie wydadzą nawet
    jakby się miało zepsuć. To nie ta sytuacja z małymi restauracjami
    w okolicy WTC gdzie właściciele serwowali posiłki i napoje
    dla strażaków czy policjantów bo i tak trzeba będzie wyrzucić.

    > No to dla mnie nie bedzie, dla ciebie nie bedzie, a do generatora
    > kanister jakos utocza.

    Bez sprzętu którego na stacjach nie ma nie utoczą.
    Nie ma takiej fizycznej możliwości, zbiorniki są poniżej
    powierzchni gruntu i potrzeba pompki z odpowiedniej długości
    rurkami. Co jest niezgodne z wszelkimi przepisami o BHP. :-)

    > W powodzi pradu nie mialem, ale telefon dzialal :-)

    Przez dwanaście godzin bo na tyle mają akumulatorów.
    Chyba że byłeś na skraju zalanego terenu i miałeś zasięg
    do punktów które nie straciły zasilania.

    > Teraz sprzedaje za obietnice zaplaty i jakos nie robi problemu.

    Teraz to on ma nikomu niepotrzebny towar i mało klientów.
    W przypadku W okaże się że ma coś niezbędnego wszystkim
    i więcej chętnych niż potrzebnego towaru.
    Wybierze klientów z gotówką i niewykluczone że tych którzy chcą
    przepłacić.

    > Raczej ze kierownictwo Biedronki przysle z Niemiec tira agregatow :-)

    A skąd będzie wiedzieć że są potrzebne, skąd będzie wiedzieć
    jakie będą potrzebne i potem kto im to podłączy, uruchomi i zatankuje ?

    > Moze i troche dotrze. Tyle, aby telefony i szpitale dzialaly.

    Szpitale to jedne z niewielu instytucji które mają agregaty.
    Nie wiem tylko na jaki czas starczy im paliwa.

    > Do ukladania workow. Potem mniej potrzebni.

    To dlaczego trzymali ich dłużej ?

    > No to sie zaangazuje - po to jest. Ale z calego kraju nie sciagano,
    > wystarczyly okoliczne jednostki.

    Ja mieszkam w Lublinie. Do powodzi pojechała ponad setka,
    druga setka z tej samej dywizji ale z Chełma.
    Dla twojej mapy to były okoliczne jednostki ?

    > Juz nie - VAT od 4 lat obowiazywal.

    To może kary były mniejsze. :-)

    > Zawsze minister moze zawiesic obowiazek stosowania kasy ...
    > zreszta bez pradu i tak nie da sie przelac podatku do US :-)

    A wtedy zawiesił ?

    > Jeszcze jest wersja amerykanska - ludzie sami sobie wezma, a policja
    > bedzie pilnowala, aby sie przy tym sami nie pobili :-)

    Policja albo będzie broniła prawa do własności czyli sklepu
    albo ucieknie coby się nie narażać.