  • Data: 2016-04-04 16:02:18
    Temat: Re: [OT] życie erotyczne a telefon
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ndtgr8$81p$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2016-04-04 o 08:48, J.F. pisze:

    >Nie liczą się zbiorniki z towarem a zbiornik do agregatu.

    Ale w kosztach juz sie licza. Takie malenstwo do agregatu to
    nieznaczacza czesc :-)

    >1. Po pierwsze nie wolno sobie spuszczać do kanistra.
    >2. Po drugie skonstruowano całość tak aby spuszczanie do kanistra
    >utrudnić lub nawet uniemożliwić.

    >Nie widzę sensu wydawania kasy na agregat i nie zabezpieczenia
    >paliwa na minimum miesiąc pracy. Co więcej projektanci też tego
    >sensu nie widzieli. Stacjonarne agregaty z którymi miałem styczność
    >miały w zapasie od 3 do 8 tysięcy litrów paliwa.

    Wszystko zalezy od celow.
    Akurat w bazie paliwowej, gdzie paliwa pelno, to taki "na miesiac"
    uwazam za marnotrawstwo.
    Chyba, ze faktycznie nie ma jak spuscic do kanistra :-)
    A w razie potrzeby to mozna zadzwonic i przyjedzie cysterna napelnic.
    Pusta moze przyjechac :-)

    Inna sprawa, ze taki zbiornik az tak wiele nie kosztuje kosztuje, wiec
    znow - w calosci kosztow znikoma roznica. Nie warta oszczedzania :-)

    No i kwestia starzenia paliwa - moze nie ma, a moze dobrze byloby
    odnawiac zapas co pare miesiecy - a jak piszesz, do kanistra sie nie
    da :-)

    >Dzisiaj nie koniecznie znajdzie a na pewno nie w wymaganej ilości.
    >Na pewno też nie znajdzie złączek, przełączników i gniazd
    >bezpiecznikowych.

    to d* a nie elektryk jest, jesli podstawowych czesci nie ma w zapasie
    :-)

    >Zamówić to zamówili, ale co innego zamówić a co innego dostać.
    >Za to szkolenie mieli ekstra, nie tylko zobaczyli i pomacali
    >agregat, pozwoliłem im nawet silnik włączyć. :-)

    Ale gdzie i jak podlaczyc na terenie gminy to nadal nie wiedza :-)

    >Nie tak łatwo bo diabli wiedzą co w urzędzie wpisali w dowód.
    >Kiedyś widziałem cysternę na przyczepce jednoosiowej z wpisem:
    >"zabudowa specjalistyczna zamknięta".
    >A ty chcesz coby ktoś zgadywał czy to agregat, cysterna czy
    >może warsztat na kółkach do "besama".

    Ja chce poszukac "zestaw oswietleniowy" :-)

    >Za godzinę włączą prąd a ty masz manko na kilkadziesiąt tysięcy
    >złotych.
    >I liczysz że ciebie tym nie obciążą ?

    sa telefony (przez 12h dzialaja) i mozna zadzwonic. Albo pojechac i
    zobaczyc, ze podstacja plywa i przez tydzien nie wlacza.

    No ale jesli za godzine moga wlaczyc, to przeciez nie puscisz ludzi na
    urlop.
    Czekajcie az swiatlo bedzie, a jutro normalnie do pracy ...

    Tak swoja droga - nie maja te sklepy agregatow ?
    Przeciez musza miec awaryjne oswietlenie zeby ludzie mogli wyjsc, czy
    podtrzymanie do chlodni, jak pradu zabraknie gdzies w nocy ...

    >Jeden rolnik kupuje kilka worków rocznie w miejsce podartych.
    >Czyli znalazłeś w hurtowni kilkaset worków a potrzebujesz
    >kilkadziesiąt a może i kilkaset tysięcy.

    >W Toruniu w 2010 wydano ponad dziewięćdziesiąt tysięcy worków,

    Niejako sam sobie zaprzeczasz - ktos te worki jak widac ma, i to w
    wielkiej ilosci.
    To i zbyt ma na nie w wielkiej ilosci, bo inaczej by nie trzymal
    wieloletniego zapasu.
    No chyba, ze OC na wypadek powodzi - no i swietnie.

    >ponad 7 tysięcy ton piasku, 800mkw folii PCV i 1400mkw geowłókniny.

    te ilosci nie robia na mnie wrazenia - geowlokninie kladzie sie np pod
    drogi,
    10m szerokosci i 140m dlugosci - co to jest, tego nawet droga nazwac
    nie mozna :)

    Te tony to juz bardziej - trzeba kilkaset kursow.

    >Kable wbrew pozorom nie są specjalnie odporne.

    Hm, pomijajac fakt, ze musza byc odporne na wody gruntowe i zalanie
    chocby deszczem, to czemu nieodporne ?
    Plastiki malo nasiakliwe sa.

    >A już zalanie złącza oznacza zwarcie niezależnie czy to złącza małe
    >czy duże.

    zwarcie to nie - pewien przeplyw pradu, zalezy od powierzchni golego
    przewodnika i odleglosci.
    Przy 60V w telefonie owszem - moze byc na tyle duzy, ze centrala uzna
    podniesienie sluchawki i odmowi dalszej pracy, a elektroliza zezre
    zlacza

    >Umówiony człowiek nie będzie miał karty do alarmu i kluczy do drzwi.
    >Tylko w obecności pracownika. I nie spotkałem jeszcze firmy która
    >świadczyła by takie usługi. Ty spotkałeś ?

    Outsourcing - takie modne slowo.
    O takiej rzeczy slyszalem, ale ile w tym prawdy to nie wiem.

    Ale zobacz tu
    http://www.orange.pl/przetargi.phtml

    "wybór Wykonawcy doposażenia szaf dystrybucyjnych w sprzęt aktywny,
    oraz budowy kabli łącznikowych miedzianych od szaf dystrybucyjnych do
    istniejących w danej lokalizacji szaf kablowych ..."

    I sie jakos nie boja, ze ktos obcy im po szafach bedzie grzebal.

    Byc moze w URE sa jakies dokumenty odnosnie zabezpieczen na wypadek
    klesk zywiolowych.

    >Skoro był prąd to na pewno inna.

    Albo mieli generatory :-)

    >:-)

    Ponoc po tym huraganie ludnosc sie doposazyla i sprzedaz, a teraz stan
    posiadania bije rekordy :-)

    J.