  • 1. Data: 2024-07-03 21:49:06
    Temat: Orange a HBO(MAX)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    W sumie chodzi o TV, ale też o Orange :)

    Znajomi mają pakiet Orange (internet, telefony, TV) i mają w tym pakiecie HBO
    (obecnie MAX) i ja mam im w tym pomóc, bo odbili się od ściany.

    Jak to się uaktywnia? Infolinia nakazuje pisać emaila do BOK, oczywiście nic
    sensownego nie odpisują. Rejestracja jest z linku nadesłanego SMS-em, którego
    nie ma (ale całość aktywowali dawno temu).

    Z Mój Orange można uzyskać tego linka?

  • 2. Data: 2024-07-04 05:41:26
    Temat: Re: Orange a HBO(MAX)
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-07-2024 o 21:49, r...@k...pl pisze:
    > W sumie chodzi o TV, ale też o Orange :)

    I co to ma wspólnego z tą grupą?

    > Znajomi mają pakiet Orange (internet, telefony, TV) i mają w tym pakiecie HBO
    > (obecnie MAX)

    HBO to nie to samo co MAX.
    Orange przy zakupie HBO daje prawa do aktywacji MAX?

    > Jak to się uaktywnia?

    Nie wiem jak dla Orange, ale po stronie max dla Inei miałem osobny link
    do aktywacji zz pośrednictwem innej platformy.
    Po wybraniu z listy Inei, logowałem się swoim hasłem do Inei i dalej już
    założyłem normalnie konto na Max.
    O to pytałeś?

  • 3. Data: 2024-07-04 22:00:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Jul 2024 05:41:26 +0200, w <v655l5$cp0$2@news.chmurka.net>, Cavallino
    <C...@k...pl> napisał(-a):

    > I co to ma wspólnego z tą grupą?

    Może odbierają przez nadajniki GSM? ;>

    > HBO to nie to samo co MAX.
    > Orange przy zakupie HBO daje prawa do aktywacji MAX?

    Tak się dowiedzieli w BOK, że mają w pakiecie MAX (jeszcze, gdyby było to HBO).
    Z tego co widzę to jest MAX w jakichś Funpackach.

    > Nie wiem jak dla Orange, ale po stronie max dla Inei miałem osobny link
    > do aktywacji zz pośrednictwem innej platformy.

    Który przyszedł SMS-em?
    No to następuje tutaj odbijanie się od BOK Orange, bo nikt nie czuje się władny
    tenże link wysłać (a w nim ma kod rejestracyjny).

    > Po wybraniu z listy Inei, logowałem się swoim hasłem do Inei i dalej już
    > założyłem normalnie konto na Max.
    > O to pytałeś?

    Nie całkiem. Przy rejestracji w MAX można wybrać kilku dostawców, gdzie podaje
    się tylko zapewne kod abonenta (czyli w twoim przypadku Inei). Niestety, Orange
    jest zakopany głębiej z adnotacją typu "spierd***j do BOK swojego operatora".

  • 4. Data: 2024-07-04 22:12:33
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 04.07.2024 o 22:00, r...@k...pl pisze:
    > Może odbierają przez nadajniki GSM? ;>

    Płacą fakturę operatorowi GSM ;-)

  • 5. Data: 2024-07-04 23:11:22
    Od: Animka <a...@c...net>

> [...]
    > jest zakopany głębiej z adnotacją typu "spierd***j do BOK swojego operatora".

    HBO to najgorszy dziadowski pakiet. Nawet szkoda czasu na włączanie
    ktoregoś programu z tego pakietu. Przez głupotę teraz płacę większy
    rachunek.

    --
    animka

  • 6. Data: 2024-07-05 07:22:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Który przyszedł SMS-em?

    Nie, który jest na stronie Max.

    > Nie całkiem. Przy rejestracji w MAX można wybrać kilku dostawców, gdzie podaje
    > się tylko zapewne kod abonenta (czyli w twoim przypadku Inei).

    Kod i hasło.
    Gdybym nie miał ustawionego w Inei też bym nic nie zrobił.

    >Niestety, Orange
    > jest zakopany głębiej z adnotacją typu "spierd***j do BOK swojego operatora".

    No to tutaj nie pomogę.
    Nie mają w Orange jakiegoś call center?

  • 7. Data: 2024-07-05 10:42:54
    Od: _Master_ <...@...pl>

    ANIMKO!

    Dlaczego nie tniesz cytatów?

  • 8. Data: 2024-07-05 12:59:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 4 Jul 2024 23:11:22 +0200, w <v6736a$78k$1@news.chmurka.net>, Animka
    <a...@c...net> napisał(-a):

    > HBO to najgorszy dziadowski pakiet. Nawet szkoda czasu na włączanie
    > ktoregoś programu z tego pakietu. Przez głupotę teraz płacę większy
    > rachunek.

    Akurat jeżeli chodzi o jakościowe produkcje to jest to top.
    Być może nie dla ciebie ;)

  • 9. Data: 2024-07-05 13:02:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 5 Jul 2024 07:22:29 +0200, w <v67vul$48u$1@news.chmurka.net>, Cavallino
    <C...@k...pl> napisał(-a):

    > No to tutaj nie pomogę.
    > Nie mają w Orange jakiegoś call center?

    Przecież napisałem.
    Oni się odbili.
    Wezwali mnie.
    Ja się odbiłem od BOK-u z informacją "pan skrobnie emaila".
    Nie wiem co przyszło po X dniach z BOK-u, ale wg usługobiorców dostali jakąś
    pastę zamiast kodu rejestracyjnego.
    Pójdę drugi raz drugi to zobaczę jak zostali spławieni.

  • 10. Data: 2024-07-05 15:24:30
    Od: Animka <a...@c...net>

    W dniu 05.07.2024 o 12:59, r...@k...pl pisze:

    > Akurat jeżeli chodzi o jakościowe produkcje to jest to top.
    > Być może nie dla ciebie ;)

    Jeszcze się przekonasz. Nadmienię, że na wszystkich programach mogą te
    same filmy "latać".

    --
    animka