  • Data: 2016-04-01 13:26:47
    Temat: Re: [OT] życie erotyczne a telefon
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    news:56fd3e41$0$639$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie trzeba w bloku - domek, piec na gaz/olej/wegiel ... ale nowoczesny i
    > bez pradu nie zadziala.
    > Do weglowego moze da sie szufelka nasypac.
    > Ale pompa obiegowa moze byc bardzo istotna :-)
    >
    > Wode dowioza beczkowozami.

    Teoretycznie masz rację, ale najpierw trzeba zapewnić istnienie tych
    beczkowozów w odpowiedniej ilości. Już teraz trzeba je kupić, gdzieś
    trzymać, ochraniać przed złomiarzami, płacić OC, regularnie dezynfekować
    wnętrze. Nawet jakby były to beczkowozy na przyczepach to trzeba robić
    przeglądy: pompować opony, sprawdzać hamulce, smarować, wymieniać części.

    > Moze byc pewien problem w przepompowni sciekow - ale to jeden generator
    > zalatwi sprawe, a z braku wody sciekow malo :-)

    Znowu teoretycznie masz rację, tylko ten generator trzeba mieć zapewniony
    juz teraz. Czyli gmina musi mieć tyle generatorów ile przepompowni.
    Przepompownię z własnym generatorem widziałem jedną (!) i kilkanaście
    przepompowni bez niego.

    > Sklepy to pewnie pierwsze odpala generatory, bo tu o pieniadze chodzi :-)

    Własne generatory mają jedynie duże supermarkety, żeby podtrzymać chłodnie
    żywności. Mniejsze sklepy nic nie mają i jak brakuje prądu, to się zamykają,
    ponieważ sprzedaż bez działającej kasy fiskalnej jest przestępstwem!
    Niestety mamy od dawna takie chore przepisy.

    > No coz, ja jeszcze pamietam powodz 1997, ale wtedy tylko pol miasta zalalo
    > ... fakt, ze wtedy nie bylismy jeszcze uzaleznieni od Internetu tak jak
    > dzisiaj.

    Zalało tylko pół miasta, a sprzętu i ratowników nazjeżdżało się z połowy
    Polski.

    Gdyby zabrakło prądu na miesiąc, to czeka nas chyba scenariusz z Mad Maxa:
    walki o benzynę, ON i LPG.
    :)

    --
    Pozdrawiam,