  • Data: 2016-04-01 17:32:54
    Temat: Re: [OT] życie erotyczne a telefon
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-04-01 o 14:03, J.F. pisze:

    > Koze moge sobie wstawic do bloku. Rure sie wystawi przez okno.
    > Tylko ... skad wziac koze ?

    Zrobisz z beczki, rynien i metalowej wycieraczki sprzed klatki
    schodowej.

    > Dowioza. O ile pamietam to w calym Wroclawiu nie bylo wody przez dwa
    > tygodnie czy dluzej.

    Jeśli zdarzenie katastrofa dotyczy określonego obszaru to dowiozą.
    Jeśli całego kraju to nie mają szans. Nie będzie takiej ilości
    zbiorników nawet u sprzedawców i producentów.

    > Jeden sie znajdzie. Nawet wiecej niz jeden - na kluczowe sprawy wystarczy.

    Nie znajdzie się bo niby skąd ?
    Mam też wrażenie że bardziej kluczowe będzie np. podtrzymanie
    zasilania chłodni z mięsem i wędlinami.

    > Tez. Paliwo przeciez jest, tylko pompy nie dzialaja.

    Skoro pompy nie działają to tak jakby go nie było.
    Nie ma już na stacjach paliwowych ręcznych pompek do paliwa
    jakie oglądałeś w dzieciństwie na czterech pancernych.

    > Sklep kupuje na fakture. Albo sobie przywioza z innego kraju - jaka
    > roznica - generatory czy pomarancze ? :-)

    Nie działają telefony, nie działają dystrybutory paliwa,
    nawet prywaciarz jak ma to sprzeda tylko za gotówkę a nie
    za obietnice zapłaty. I teraz kierowniczka spożywczej
    biedronki, stokrotki czy żabki wsiądzie w samochód i pojedzie
    z Chełma czy Rzeszowa do Niemiec z nadzieją że tam kupi agregat
    i paliwo do niego ?
    Jakby tam był prąd to i do nas by trochę dotarło, nie pomyślałeś ?

    > az tak wielu tych ratownikow nie bylo trzeba.
    > Lipiec byl - bez ogrzewania i pradu da sie zyc.
    > Tylko te cysterny z woda mialy pelno roboty.

    Było ich wielu.
    Tak wielu że trzeba było do pomocy zaangażować wojsko.

    > No, gdyby tak cale miasto pradu nie mialo, to bylby problem, tu akurat
    > wiekszosc sklepow ocalalo i chyba nawet prad mialo.
    > W kazdym badz razie klopotow z zywnoscia nie pamietam.
    > Niektorzy moga miec inne zdanie - jak od najblizszego sklepu oddzielala
    > ich woda ...

    To było prawie dwadzieścia lat temu.
    Co oznacza że można było legalnie prowadzić handel bez kasy
    fiskalnej, prądu i internetu. Zobaczysz co będzie się działa
    jak zaleje dzisiaj. :-)