  • Data: 2016-04-01 14:03:04
    Temat: Re: [OT] życie erotyczne a telefon
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "RadoslawF" napisał w wiadomości
    W dniu 2016-03-31 o 17:12, J.F. pisze:

    >Domek masz własny to w razie W przerobisz sobie czyli np.
    >wstawisz kozę. Dzięki temu ogrzejesz co najmniej jedno
    >pomieszczenie i będziesz miał na czym zagotować wodę
    >czy zrobić erzac obiadu.

    Koze moge sobie wstawic do bloku. Rure sie wystawi przez okno.
    Tylko ... skad wziac koze ?

    >Nie dowiozą.
    >Beczek i beczkowozów mają na zapotrzebowanie jednej czy dwu ulic a
    >nie całego miasta.

    Dowioza. O ile pamietam to w calym Wroclawiu nie bylo wody przez dwa
    tygodnie czy dluzej.

    >A skąd ten generator wezmą ?

    Jeden sie znajdzie. Nawet wiecej niz jeden - na kluczowe sprawy
    wystarczy.

    >Paliwo de generatora też ?
    Tez. Paliwo przeciez jest, tylko pompy nie dzialaja.

    >Nie odpalą bo nie mają.
    >I już nie zdążą kupić.

    Sklep kupuje na fakture. Albo sobie przywioza z innego kraju - jaka
    roznica - generatory czy pomarancze ? :-)

    >Zalało jeden procent kraju, ratowników i sprzęt zwieziono z całego.

    az tak wielu tych ratownikow nie bylo trzeba.
    Lipiec byl - bez ogrzewania i pradu da sie zyc.
    Tylko te cysterny z woda mialy pelno roboty.

    No, gdyby tak cale miasto pradu nie mialo, to bylby problem, tu akurat
    wiekszosc sklepow ocalalo i chyba nawet prad mialo.
    W kazdym badz razie klopotow z zywnoscia nie pamietam.
    Niektorzy moga miec inne zdanie - jak od najblizszego sklepu
    oddzielala ich woda ...

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3933723,powod
    z-1997-we-wroclawiu-dokladnie-18-lat-temu-do-wroclaw
    ia-wdarla-sie-wielka-woda-mnostwo-zdjec,id,t.html

    J.