  • Data: 2013-04-18 21:20:21
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:51703809$0$1208$65785112@news.neostrada.pl...
    > No tak, tylko ze tluc sie moze 50 tys km, a za 40 tys auto zezlomujesz :-)

    Wolę spokojnie przejechać 40kkm, niż niespokojnie 50...

    > Tak czy inaczej - mowisz o dlagnozie - tlucze pompa oleju.
    > A skad mechanik ma to wiedziec ? Cos tlucze.
    > Moze pompa, moze panewka, moze zawor ...

    To od czego on jest, od kasowania pieniędzy?

    > Generalnie tak. Chyba ze ktos np w dalekie trasy nie jezdzi.

    Wystarczy, że z dala od domu, gdzieś w mieście strzeli. I już kłopot.
    Przerabiane.

    > No tak, tylko ze ja sugeruje ze po wydaniu wydaniu 200 za pompe i 300 za
    > wymiane okaze sie dalej cos tlucze.

    To co za mechanior, że nie potrafi ustalić co tłucze? Pizda, nie mechanior.
    Oczywiście, rozumiem, że może się zdarzyć, że naprawdę nie będzie w stanie,
    ale to musiałby być jakiś bardzo nietypowy samochód. Zwykle dane auto ma
    swoje "predyspozycje", mechanik z wiedzą i doświadczeniem większym, niż
    przeczytanie książki "naprawiam swój samochód" powinien wiedzieć o tym i w
    pierwszej kolejności uderzyć tam, gdzie te usterki najczęściej występują.

    > No to calkowicie powierdzasz sprawnosc systemu :-)
    > Skoro nie ma na nia lekarstwa, to po co ci lekarz ?

    Przykro mi, ale kontynuacja tej części wątku nie jest możliwa. nadal
    lekceważysz tę chorobę. Ale jak dostaniesz pogrypowego zapalenia serca i
    trzeba będzie robić przeszczep, to inaczej pogadasz. Poczytaj sobie o
    powikłaniach pogrypowych.