  • Data: 2013-04-18 22:20:10
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello J.F,

    > Ty sie ucz jak sie przetwornice robi:
    > http://web.archive.org/web/20080208171302/http://www
    .abb.com/cawp/gad02181/c1256d71001e0037c12568320047c
    4b8.aspx
    > http://web.archive.org/web/20080208171231/http://www
    .abb.com/cawp/GAD02181/613AE4D80F2A48F4C1256DD3002A6
    D77.aspx
    > :-)

    Się śmiej - do dzisiaj nie potrafię tyrystorowych w.n., może
    przeciwsobną niskiego napięcia, z kondensatorem gaszącym bym się
    odważył...

    > P.S. pare lat temu

    Chyba w zeszłym roku...

    > z okazji smierci jakiegos guru od elektroniki analogowej przewinela
    > sie fotka jego stanowiska pracy. Chyba w AD.

    Chyba ST

    > Ktos zapamietal link ? Taki jeden wielki burdel :-)

    Miałem to jako tapetę na pulpicie :)

    Miał podobny generator HP jaki ja mam, ale ja mam lepszą wersję - z
    tłumikami :P

    --
    Best regards,
    RoMan