  • Data: 2013-04-19 01:46:37
    Temat: Re: Magister Inżynier elektronik
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Waldemar Krzok napisał:

    > Też ostatnio sprawdzałem sobie słuch, w końcu pracuję w laryngologii.
    > Trochę mi słoń na ucho depnął, ale 16kHz jeszcze słyszę. Jeszcze 10 lat
    > temu słyszałem 18-20 :-(

    Trzydzieści parę lat temu to telewizor uchem, nosem i nożyczkami
    naprawiałem - znaczy transformator odchylania poziomego milczy czyli
    mocy w rdzeniu nie ma, pentoda odchylania poziomego dziwnie gorąco
    pachnie - znaczy że na początek należy odciąć kondensator blokujący
    uzwojenie transformatora odchylania poziomego... Kumpel dostał
    wytrzeszczu jak mu telewizor (jedna pozioma jasna kreska na środku
    ekranu...) naprawiłem nożyczkami!

    --
    Darek