  • Data: 2017-04-14 18:32:39
    Temat: Re: Latająca butla
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:9362c9df-7ac3-4096-90df-0e40057e9744@go
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 14 kwietnia 2017 22:56:56 UTC+9 użytkownik WM napisał:
    > (...)

    >To jest nisza. Nokia zapomniała że działa na rynku kapitalistycznym,
    >gdzie nie ma miejsca na sentymenty. Tak się zaangażowała w tworzenie
    >telefonów >niszowych, że wyleciała z rynku głównego. Tymczasem do
    >smartfonu można włożyć launchery, zestawy ikon itd,
    >które upraszczają interfejs do poziomu durnofonu.

    Ale to ci wlasnie dumbfon wyjdzie, wiec po co przeplacac :-)

    Smartfon z ikonka moze i latwo cos wystartuje ... a potem babcia
    bedzie miala problem jak to zamknac, gdzie sa moje ikonki itp.

    Co zreszta i na dumbfonie sie moze zdarzyc, bo jak jest kilkadziesiat
    punktow w menu ...

    Nawiasem mowiac - czy mi sie wydaje, czy te wspolczesne telewizje
    bardzo nie chca, abym mial swoja numeracje kanalow, tylko wola swoja ?

    Kiedys przed laty znajomego odwiedzil ktos z USA.
    I sie bardzo zdziwil, ze u nas telewizor wymaga "zaprogramowania".
    U nich jest prosto - stacja nadaje np na 36 kanale, to sie wciska 36,
    i oglada :-)

    >Telewizor można sterować smartfonem.
    >Tam sobie można poukładać funkcje znacznie sensowniej niż na
    >guziczkach w pilocie.

    Taaa, wlasnie probowalem.
    Bez wyzszych studiow nie podchodz :-)

    Tzn potrafi byc prosto - uruchamiasz Peel, wybierasz telewizor,
    wybierasz kablowke, i juz widzisz program TV i jednym kliknieciem
    mozna wlaczyc ulubiony program.
    Zdecydowanie gorzej, jak kablowki nie ma na liscie, albo tv/dekodera
    nie ma na liscie ...

    > Można podefiniować makra które robią to co mają zrobić, bez
    > konieczności przedzierania się przez niedorzeczne menu (pozdrowienia
    > dla telewizorów Sharp).
    >Właśnie o to chodzi w tym całym 'smart': to nie ma być trudne do
    >obsługi, tylko takie, jakie sobie zechcesz.

    Ale ma tysiace, ba niezliczone miliardy mozliwosci.
    I to starego czlowieka przeraza, bo on by chcial tylko te 5 przyciskow
    :-)

    >Jak chcesz w telefonie odbierać rozmowę poprzez napisanie kodu w C,
    >to też możesz, chociaż większość ludzi woli przesunąć palcem od
    >środka ekranu na brzeg.
    99% nie napisze wlasnego programu. Moze uzyc jakiegos gotowego ... ale
    im wieksze mozliwosci ma, tym konfiguracja trudniejsza :-)

    >A jak ktoś nawet i tego nie ogarnia, to nie ma sprawy, może sobie
    >ustawić tak żeby rozmowy same się odbierały.

    Jak sie da latwo to wlaczyc, to badz pewny ze przypadkiem babcia
    wlaczy, a potem bedziesz slyszal, ze radia slucha, ale telefonu nie
    :-)

    J.