    From: mk4 <m...@d...null>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto winien?
    Date: Wed, 12 Aug 2015 18:04:40 +0200
    <mqase0$hi7$1@node1.news.atman.pl> <mqd8f7$4uo$1@usenet.news.interia.pl>
    <mqdf7d$7av$1@node1.news.atman.pl> <mqdmu8$3if$1@usenet.news.interia.pl>
    <mqehsf$adt$1@node1.news.atman.pl>

    On 2015-08-12 06:25, Shrek wrote:

    > What???? E=(m*V^2)/2 - kwadrat!

    Tja, ze wzorów jeszcze trzeba umieć korzystać...

    > Co

    ml

    > przy dziewiątce z przodu i (zwłaszcza) dwóch zerach na końcu.

    No i niech sobie będą - co ci to przeszkadza?

    > Oczywiście, że wiem. Tylko dziwi mnie świete oburzenie, że niby trzeba
    > jechać tak, żeby się zatrzymać od zera na dystansie dzielącym od
    > poprzednika, ale w praktyce nikt tego nie robi, niemcy (którzy są o
    > kilka dużych kroków przed nami jeśli chodzi o bezpieczeństwo)
    > rekomendują połowę tego, a ty naciągasz rzeczywistość że niby ze 140
    > zatrzymasz się na 70 metrach, żeby wmówić (sobie?), że niby się stosujesz.

    Ale czemu toczysz spor sam ze soba? Ja tylko mowie, ze te 70 metrow
    niczego nie ma gwarantowac. To jest tylko po to aby podnieść próg
    bezpieczeństwa (w zakresie najechania) a ale do 100% tylko jakoś nie
    raczysz tego zauważać. A wręcz starasz się przekonać, ze z tego przepisu
    niejako ma wynikać, ze jak się coś zdarzy to trzeba szukać problemu
    gdzie indziej (jesli to 70 metrow bylo i predkosc dopuszczalna ). Ale to
    tak nie dziala. 70 metrow ma byc a i tak cos sie stac moze. Bo np. chyba
    mi nie powiesz, ze przy oblodzonej jezdni uznasz, ze to 70m wystarczy bo
    ..... tak mowi przepis.

    A o tym jak sam jezdze nie wspominalem juz wcale wiec skad te rewelacje.
    Ale zebys nie snul domyslow - czesto nie ma tych 70 metrow. Gdybym mial
    je trzymac to musialbym sie wlec chyba 100 po tej autostradzie. Ale w
    przypadku najechania (o ile nie bylo zajechania) to raczej nie
    doszukiwalbym sie winy nigdzie indziej poza soba.

    --
    mk4