  • Data: 2015-08-12 18:28:07
    Temat: Re: Kto winien?
    Od: mk4 <m...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-08-12 09:41, Myjk wrote:
    > Tue, 11 Aug 2015 18:31:03 +0200, mk4

    > Wiem, że na miejscu by się nie skończyło.
    >
    > Tam był postawiony nie bez powodu B-36 -- obejrzyj film w całości.
    > Koleś się zatrzymuje na zakazie, i jeszcze za wzniesieniem.
    >
    > Ja jestem wyjątkowo pokorny i potrafię się przyznać do błędu,
    > ale za takich idiotów odpowiadać nie zamierzam.

    Ale to nie ma znaczenia jaki znak stal. Po prostu niektore przepisy sa
    priorytetowe wzgledem innych i tyle. To mi sie tez nie podoba ze sie
    zaczyna tworzyc jakies dziwaczne teorie i zwiazki przyczynowo-skutkowe a
    pozniej za ich pomoca usiłuje dowodzic sobie wygodnych wersji wydarzeń.

    On nie powinien tam stac za co mozna mu dac mandat. Ale ty masz jechac
    tak, zeby w nikogo nie wjechac. Koniec kropka.
    A rozpoczynasz analizy czy on powinien czy nie powinien, czy mogl czy
    nie mogl. Skoro tam stal to widac mogl.

    Czy tak trudno niektorym przyjac do realizacji wlasne obowiazki i sie z
    nich wywiazywac?

    A w twoim przypadku ewentualny dzwon byłby tylko wina dzwoniącego.
    Dlaczego - bo wyłączył myślenie i nie uwazal. Zwlaszcza nie przewidzial
    w sumie dosc prostej do przewidzenia mozliwosci lub byl zbyt blisko, lub
    ... i tu wstaw cala litanie. A za wlasne braki chcialby obarczyc wina
    kogos innego bo .... no bo sie stalo i co zlego to nie ja.

    To jest tak jak zle zaparkowane auto, ktore zaslania widocznosc. No stoi
    bardzo zle i zaslania. Ale przepis wyraznie mowi co masz zrobic. Stac do
    usranej smierci albo zapewnic sobie mozliwosc bezpiecznego wyjazdu (np.
    pomaga ci inna osoba). No a ty mys chcia sie wpakowac a potem mowic, ze
    on tam nie moze stac i to nie twoja wina bo on zaslonil...

    --
    mk4