  • Data: 2013-05-13 09:41:13
    Temat: Re: Konkurencja dla RIMU
    Od: pytajacy <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Maj, 21:36, Adam Dybkowski <a...@g...6c7o8m>
    wrote:
    > W dniu 2013-05-09 12:18 pytajacy napisa (a):

    > Nie musia . Du o zale y od kompilatora i bibliotek.
    >
    > Przyk adowo ISP Programmer napisany oryginalnie w Delphi i kompilowany z
    > u yciem Delphi 4 zajmowa (g wny plik .exe) ze 200KB.
    >
    > Udost pnienie r de publicznie wymog o przy okazji przej cie na darmowe
    > IDE Lazarus (open source'owy odpowiednik Delphi). Bezpo redni wynik
    > kompilacji praktycznie tych samych r de ma 1,8MB !!! a spakowany z
    > u yciem "upx --best" wci ponad 500KB. Program podobnie uniwersalny
    > (dzia a od Win95 a po Win8 64-bit). I gdzie tu sens u ywania nowych
> [...]

    Rozmiar programów i wymagania sprzętowe ciągle rosną (np. Orcad,
    Altium),
    natomiast ich funkcjonalność pozostaje nie zmieniona. Nie jestem
    informatykiem,
    ale mam wrażenie że tylko dopisuje się kolejne linijki programu,
    pozostawiając stare.
    Gdyby tak im zrobić optymalizację na nowo to mogło by być ciekawie ...

    pytajacy