  • Data: 2013-05-13 17:01:58
    Temat: Re: Konkurencja dla RIMU
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bardzo, ale to bardzo się mylisz.
    > Sorki, ale ja tego nie sprzedaję i nie mam zamiaru
    > Jeżeli chodzi o jakieś konkrety - proszę pytać - np. czego komu brakuje
    > w jego programie. Postaram się odpisać.

    Proszę nie brać tego do siebie.
    Ja naprawdę, chciałbym wiedzieć, jakie to cechy są tak istotne,
    aby użyć powyższego stwierdzenia.
    Kolega napisał:
    > Rozmiar programów i wymagania sprzętowe ciągle rosną (np. Orcad,
    > Altium),
    > natomiast ich funkcjonalność pozostaje nie zmieniona.

    Pan na to odpisał, używając dwukrotnie słowa: "bardzo" w połączeniu z
    pomyłką.

    Proszę zatem umotywować swoją wypowiedź,
    a my odpowiemy, czy taka odpowiedź nas satysfakcjonuje.

    To nie my stawiamy tak radykalne tezy.
    To Pan stwierdza, że się mylimy (bardzo,bardzo) widząc coraz bardziej
    rozrośnięte programy
    i niedostrzegamy w nich radykalnych zmian.
    Wypada podać choć 2 takie zmiany (dla każdego bardzo po jednym),
    które zrewolucjonizowały podejście do wykonania płytki.

    Sylwester Łazar