  • Data: 2013-05-13 16:42:42
    Temat: Re: Konkurencja dla RIMU
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-13 11:21, Sylwester ?azar pisze:

    > Mo?e Pan pokaza? kilka przyk?ad?w, gdzie wida? to u?atwienie,
    > nagrywaj?c filmik np. w programie Hypercam.
    > My?l?, ?e jeden filmik pokazuj?cy, jak fajnie co? zrobi?,
    > wart jest tysi?ca s??w.

    Sorki, ale ja tego nie sprzedaję i nie mam zamiaru wyręczać w tym
    sprzedawców. Myślę, że spokojnie da się trafić do nich, zresztą
    organizują pokazy kolejnych wersji - ja już mam historyczną i jest parę
    kolejnych funkcji w nowszych wersjach. Ale mam to, co mam i na razie nie
    widać dobrego powodu, żeby zmieniać, oczywiście po uwzględnieniu
    kosztów. Jak będzie mi czegoś naprawdę brakowało, wtedy będę się
    zastanawiał.
    Jeżeli chodzi o jakieś konkrety - proszę pytać - np. czego komu brakuje
    w jego programie. Postaram się odpisać.

    Pozdrawiam

    DD

    P.S. proszę ustawić deklarację MIME - będzie łatwiej czytać. Nie mam
    ochoty, i zresztą podejrzewam, że inni również, domyślać się jakie
    kodowanie zostało użyte.