eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło › Re: Jazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
  • Data: 2016-03-06 07:26:14
    Temat: Re: Jazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2016-03-02 o 15:04, Zenek Kapelinder pisze:
    > tarcie wewnetrzne w gumie jest wieksze przy flaku. Rosnie rowniez tarcie toczenia.
    Spusc powietrze i przejedz kilometr a potem dotknij reka opon. Ta bez powietrza
    bedzie cieplejsza. Poza tym drastycznie spada nosnosc opony co powoduje bardzo
    szybkie zuzycie bieznika na zewnetrzych czesciach opony. Nie ma zadnych uslizgow itp.

    MUSZĄ być uślizgi.

    Sam fakt, że bieżnik szybko się zużywa - o tym świadczy.
    Skoro niedopompowana opona (nie mówię o pełnym flaku) zmienia odległość
    osi felgi od podłoża - to na styku: podłoże - opona MUSZĄ wystąpić
    tarcia, które zużywają oponę w przyspieszonym tempie.

    Oczywiście mówimy o zmianach średnicy rzędu milimetrów więc "na oko"
    trudno to dojrzeć.


    --
    MN

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: