eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło › Re: Jazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
  • Data: 2016-03-03 08:50:33
    Temat: Re: Jazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu środa, 2 marca 2016 15:04:20 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > tarcie wewnetrzne w gumie jest wieksze przy flaku. Rosnie rowniez tarcie toczenia.
    Spusc powietrze i przejedz kilometr a potem dotknij reka opon. Ta bez powietrza
    bedzie cieplejsza. Poza tym drastycznie spada nosnosc opony co powoduje bardzo
    szybkie zuzycie bieznika na zewnetrzych czesciach opony. Nie ma zadnych uslizgow itp.

    Ano uslizgów nie ma. Bo guma w oponie pracuje kompensując to że "wirtualna" średnica
    zostaje ta sama mimo średnicy geometrycznej nie zmienionej.

    To ciepło to właśnie oznaka tego co się dzieje.
    Z powyższym sie zgadzam, z tym co napisałeś wyżej to trudno sie zgodzić bo jest nie
    na temat.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: