-
X-Received: by 10.140.95.35 with SMTP id h32mr20489qge.6.1456991433523; Wed, 02 Mar
2016 23:50:33 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.95.35 with SMTP id h32mr20489qge.6.1456991433523; Wed, 02 Mar
2016 23:50:33 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!hb3no10916251igb.0!news-
out.google.com!h70ni208qge.0!nntp.google.com!y89no5265332qge.0!postnews.google.
com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 2 Mar 2016 23:50:33 -0800 (PST)
In-Reply-To: <a...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.8;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 217.115.65.8
References: <5...@g...com>
<b...@g...com>
<56d6ea41$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Jazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
From: s...@g...com
Injection-Date: Thu, 03 Mar 2016 07:50:33 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577866
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 2 marca 2016 15:04:20 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> tarcie wewnetrzne w gumie jest wieksze przy flaku. Rosnie rowniez tarcie toczenia.
Spusc powietrze i przejedz kilometr a potem dotknij reka opon. Ta bez powietrza
bedzie cieplejsza. Poza tym drastycznie spada nosnosc opony co powoduje bardzo
szybkie zuzycie bieznika na zewnetrzych czesciach opony. Nie ma zadnych uslizgow itp.
Ano uslizgów nie ma. Bo guma w oponie pracuje kompensując to że "wirtualna" średnica
zostaje ta sama mimo średnicy geometrycznej nie zmienionej.
To ciepło to właśnie oznaka tego co się dzieje.
Z powyższym sie zgadzam, z tym co napisałeś wyżej to trudno sie zgodzić bo jest nie
na temat.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.16 07:26 Marcin N
- 06.03.16 10:01 J.F.
- 06.03.16 10:06 cef
- 06.03.16 10:15 RoMan Mandziejewicz
- 06.03.16 10:17 RoMan Mandziejewicz
- 06.03.16 13:08 Zenek Kapelinder
- 06.03.16 21:33 re
- 06.03.16 22:38 Zenek Kapelinder
- 06.03.16 23:16 re
- 07.03.16 13:31 Zenek Kapelinder
- 07.03.16 20:10 J.F.
- 08.03.16 18:30 t-1
- 09.03.16 18:43 re
- 10.03.16 12:43 J.F.
- 10.03.16 14:58 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=
- 2024-07-12 Częstochowa => Specjalista ds. Marketingu (E-Commerce) <=