-
X-Received: by 10.140.95.35 with SMTP id h32mr20489qge.6.1456991433523; Wed, 02 Mar
2016 23:50:33 -0800 (PST)
X-Received: by 10.140.95.35 with SMTP id h32mr20489qge.6.1456991433523; Wed, 02 Mar
2016 23:50:33 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin.stu.neva.ru!news.ripco.com!news.glorb.com!hb3no10916251igb.0!news-
out.google.com!h70ni208qge.0!nntp.google.com!y89no5265332qge.0!postnews.google.
com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 2 Mar 2016 23:50:33 -0800 (PST)
In-Reply-To: <a...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.8;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 217.115.65.8
References: <5...@g...com>
<b...@g...com>
<56d6ea41$0$660$65785112@news.neostrada.pl>
<a...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <3...@g...com>
Subject: Re: Jazda na flaku - czyli jak obraca się niedopompowane koło
From: s...@g...com
Injection-Date: Thu, 03 Mar 2016 07:50:33 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2577866
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 2 marca 2016 15:04:20 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> tarcie wewnetrzne w gumie jest wieksze przy flaku. Rosnie rowniez tarcie toczenia.
Spusc powietrze i przejedz kilometr a potem dotknij reka opon. Ta bez powietrza
bedzie cieplejsza. Poza tym drastycznie spada nosnosc opony co powoduje bardzo
szybkie zuzycie bieznika na zewnetrzych czesciach opony. Nie ma zadnych uslizgow itp.
Ano uslizgów nie ma. Bo guma w oponie pracuje kompensując to że "wirtualna" średnica
zostaje ta sama mimo średnicy geometrycznej nie zmienionej.
To ciepło to właśnie oznaka tego co się dzieje.
Z powyższym sie zgadzam, z tym co napisałeś wyżej to trudno sie zgodzić bo jest nie
na temat.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.03.16 07:26 Marcin N
- 06.03.16 10:01 J.F.
- 06.03.16 10:06 cef
- 06.03.16 10:15 RoMan Mandziejewicz
- 06.03.16 10:17 RoMan Mandziejewicz
- 06.03.16 13:08 Zenek Kapelinder
- 06.03.16 21:33 re
- 06.03.16 22:38 Zenek Kapelinder
- 06.03.16 23:16 re
- 07.03.16 13:31 Zenek Kapelinder
- 07.03.16 20:10 J.F.
- 08.03.16 18:30 t-1
- 09.03.16 18:43 re
- 10.03.16 12:43 J.F.
- 10.03.16 14:58 re
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-03-07 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-03-07 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk