  • Data: 2009-07-13 11:25:21
    Temat: Re: Jak zmienić sieć?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 13 lipiec 2009 12:25
    (autor Marek 'Qrczak' Potocki
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <fkpmb5qou5e2.57nxe7dns1x5$.dlg@40tude.net>):

    > Nie rozumiem tego podejścia do sprawy. To ludzie do Ciebie (i innych
    > potencjalnych playowców) dzwonią po to, żeby coś załatwić, dowiedzieć się,
    > czy też żeby dzwonić dla sportu?

    Różnie. Jak żona do mnie dzwoni, to czemu ma płacić więcej? Jak kolega do
    mnie dzwoni, to czemu ma płacić więcej? Narażanie innych na wyższe opłaty
    tylko dlatego, że się wybrało powaloną sieć, która se drogo liczy na
    wejściu, takie sobie jest.

    > Oferta może faktycznie nie jest zbyt
    > korzystna dla tych, którzy odbierają tasiemcowe rozmowy o niczym

    Idąc tym tropem, po co zmieniać, skoro dzwonię załatwiać sprawy, to też mogę
    płacić 66 w SS zamiast 29 po zmianach.

    > i nie
    > jest im obca wrażliwość na kieszeń bliźniego.

    Ano. Zawsze się starałem być przyjazny.

    > Moim zdaniem jak ktoś ma coś konkretnego, to dzwoni, załatwia i już, a nie
    > płacze że kosztuje go to 20 groszy więcej niż gdyby dzwonił gdzieś
    > indziej.

    No to fakt. Przestańmy w ogóle więc analizować koszty i zgódźmy się na 2zł
    za minutę. Też tak kiedyś było i też dzwoniłem.

    A w Playu nie tylko to, jest gorsze niż w Heyah. Przecie KiBy też są 6 razy
    droższe. Wiem, wiem, jak się ma coś konkretnego do pobrania z internetu, to
    olać czy tam 10zł czy 60zł. A zresztą, w SS mam 32 razy drożej niż w Heyah,
    to idąc twoim tropem w ogóle nie będę zmieniał, bo co za różnica czy 10zł
    czy 320zł.

    Nie bardzo rozumiem negatywnego nastawiania niektórych grupowiczów wobec
    faktu, że ktoś analizuje ofertę i wybiera najtańsze rozwiązanie. Gdybyś
    jeszcze przedstawiał korzyści płynące z wybrania Playa to bym rozumiał. Ale
    nie przedstawiłeś, a dziwisz się, że mówię, iż drogi dla mnie, drogi dla
    moich znajomych i że go nie lubię.

    --
    Tristan