  • Data: 2009-07-13 12:29:28
    Temat: Re: Jak zmienić sieć?
    Od: Marek 'Qrczak' Potocki <m...@w...kurczak.one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 13 Jul 2009 14:06:00 +0200, Tristan napisał(a):

    > No przecież Play jest droższy od heyah. Podałem to tylko jako KOLEJNY powód
    > przeciwko Playowi.

    Zależy ile miesięcznie wygadujesz (nie mówię o necie). Dla mnie Play jest
    tańszy.

    > A ja wolę wybrać tak, żeby nie musieli płacić drożej i żebym ja nie musiał
    > płacić drożej.

    I tak jest najlepiej. Dla mnie tak samo, tylko odwrotnie ;) Najpierw żebym
    ja nie musiał płacić więcej, a potem żeby inni nie musieli.

    > Dlatego mówię, że jak na razie Play się chowa przy Heyah.

    W tym przypadku prawda. Powtarzam, że moje rozważania mają charakter
    ogólny.

    > No ale ja nie chcę więcej płacić. W Heyah zapłacę mniej, a do tego moi
    > rozmówcy zapłacą mniej. Słowem: Play z haczykami. A ja jestem zdzwiony, że
    > w ogóle ktokolwiek rozważa Play.

    Ludzie mają różne preferencje.

    > Ale tak jakoś się czuje osaczony, jakbym zupełnie dziwny wybór zrobił, że
    > chcę tanio dla mnie i tanio dla znajomych.

    Nie mam nic do Ciebie i Twojego wyboru :)

    > Wyższa niż w Heyah

    Za minutę - nie, za net tak.

    > A tego nie porównywałem, bo ja potrzebuję zwykły telefon, a nie odbierafon,
    > więc 3 miesiące ważności to i tak więcej niż zużycie 50zł. Ile trwa w Playu
    > ważność?

    Rok. Mi się to podoba o tyle, że płacę ileśtam i mogę z konta korzystać
    dopóki nie wydam tego co wpłaciłem. Nie mam stresu że mi gdzieś w polu
    obetnie telefon, bo się przeterminował.

    > Czy ja wiem? Zdecydowanie lepsza niż heyah, bo nic nie może być gorsze niż
    > Heyah pod tym względem, ale strona jak strona... Zresztą, po co mam z niej
    > korzystać?

    Ja korzystałem dla porównywania ofert. Heyah jest tragiczna, a np w plusie
    to się zakopać można w tych taryfach, pakietach, promocjach i bonusach.
    Człowiek się kodów naklepie i na koniec i tak nie wie co i jak ;)

    > No tak, z bankami tez tak mówią, a ja mam mBank i za punktami obsługi nie
    > tęsknię.

    Też mam mBank, ale czasem chciałbym coś załatwić twarzą w twarz. Walka z
    ich infolinią czasem przypomina kopanie się z krawężnikiem.

    > Jakbym chciał odwiedzać punkty obsługi, to bym został ich
    > pracownikiem. :D

    O, a jak idziesz na zakupy, to też od strony kasy? ;)

    > No ja nie mówię, że wrzucą, ale że to chamskie narażać ich na straty.
    > Zwłaszcza przenosząc numer (wtedy nie wiedzą, że mam Play).

    A ja z kolei twierdzę, że obecnie ceny rozmów są na tyle niskie, że raczej
    nie puszczę nikogo z torbami. Szczególnie, że nie tak dawno takie ceny były
    do wszystkich i ludzie nie bankrutowali masowo.

    > Może, ale pokazali też, że można oskubać dzwoniących z innych sieci.

    Nie oni ustalają cenniki innych sieci ;) Ale tu masz rację. to oni są
    odpowiedzialni za ten stan rzeczy.

    > No i
    > ich reklamy Fresza są tylko ździebko mądrzejsze niż dresiaczkowaty styl
    > Heyah.

    Nie twierdzę że nie. Od lat jestem szczęśliwym nieposiadaczem tv.

    --
    Pozdrawiam z Wrocławia
    Marek Potocki