  • Data: 2009-07-13 11:48:49
    Temat: Re: Jak zmienić sieć?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 13 lipiec 2009 13:27
    (autor Jan Strybyszewski
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <h3f5ps$j17$1@inews.gazeta.pl>):

    > Powalone jest ze zona wybrala taka dziadowska siec ktora chce wiecej.

    przecież tak mają chyba wszystkie, bo Play drożej kasuje za wejście.

    Zresztą nie bardzo rozumiem negatywnego nastawiania niektórych grupowiczów
    wobec faktu, że ktoś analizuje ofertę i wybiera najtańsze rozwiązanie.
    Gdybyś jeszcze przedstawiał korzyści płynące z wybrania Playa to bym
    rozumiał. Ale nie przedstawiłeś, a dziwisz się, że mówię, iż drogi dla
    mnie, drogi dla moich znajomych i że go nie lubię.

    > W3

    W3? Co to?

    --
    Tristan