  • Data: 2009-07-13 12:06:00
    Temat: Re: Jak zmienić sieć?
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 13 lipiec 2009 13:50
    (autor Marek 'Qrczak' Potocki
    publikowane na pl.misc.telefonia.gsm,
    wasz znak: <16rdu12revwzi$.18dgx9z3n7mcd$.dlg@40tude.net>):

    > a z kolei z mojego punktu widzenia - jeśli ja mało dzwonię, to czemu mam
    > sobie robić skarbonkę z telefonu? Żeby inni mieli taniej?

    No przecież Play jest droższy od heyah. Podałem to tylko jako KOLEJNY powód
    przeciwko Playowi.

    > Nie przesadzajmy. Chodziło mi raczej o to, że jak się chce z kimś
    > skontaktować, to należy uszanować jego wybór operatora, a nie płakać, że w
    > cenie takiej a nie innej.

    A ja wolę wybrać tak, żeby nie musieli płacić drożej i żebym ja nie musiał
    płacić drożej.

    > A to, niestety, prawda jest.

    Dlatego mówię, że jak na razie Play się chowa przy Heyah.

    > Ale ja nie o tym. Ja się zastanawiałem w drugą stronę - czemu ja mam
    > więcej płacić,

    No ale ja nie chcę więcej płacić. W Heyah zapłacę mniej, a do tego moi
    rozmówcy zapłacą mniej. Słowem: Play z haczykami. A ja jestem zdzwiony, że
    w ogóle ktokolwiek rozważa Play.

    > Bardzo dobre podejście. Ale grupa dyskusyjna, jak sama nazwa wskazuje...
    > ;)

    Ale tak jakoś się czuje osaczony, jakbym zupełnie dziwny wybór zrobił, że
    chcę tanio dla mnie i tanio dla znajomych.

    > Już przedstawiam:
    > - jedna, niska, stawka do wszystkich,

    Wyższa niż w Heyah

    > - długi czas ważności konta,

    A tego nie porównywałem, bo ja potrzebuję zwykły telefon, a nie odbierafon,
    więc 3 miesiące ważności to i tak więcej niż zużycie 50zł. Ile trwa w Playu
    ważność?

    > - stosunkowo czytelna strona internetowa,

    Czy ja wiem? Zdecydowanie lepsza niż heyah, bo nic nie może być gorsze niż
    Heyah pod tym względem, ale strona jak strona... Zresztą, po co mam z niej
    korzystać?

    > - możliwość załatwienia czegokolwiek w punktach naziemnych.

    No tak, z bankami tez tak mówią, a ja mam mBank i za punktami obsługi nie
    tęsknię. Jakbym chciał odwiedzać punkty obsługi, to bym został ich
    pracownikiem. :D

    > Dla mnie te argumenty są przekonywujące. nie twierdziłem nigdzie, że źle
    > wybrałeś, tylko z boku niejako się zastanawiałem nad tą kwestią. Ja na
    > Twoim miejscu też bym nie brał Playa. Za drogi Internet. Nie rozumiem
    > tylko, tych co prorokują, że jak ktoś przejdzie do Playa, to żona go
    > opuści, własny pies pogryzie i przyjaciele zwiążą i do rzeki wyrzucą.

    No ja nie mówię, że wrzucą, ale że to chamskie narażać ich na straty.
    Zwłaszcza przenosząc numer (wtedy nie wiedzą, że mam Play).

    > A ty masz prawo Playa nie lubić, jak ja mam prawo lubić, bo jako pierwsi
    > pokazali, że minuta może być tańsza niż 30 groszy.

    Może, ale pokazali też, że można oskubać dzwoniących z innych sieci. No i
    ich reklamy Fresza są tylko ździebko mądrzejsze niż dresiaczkowaty styl
    Heyah.

    --
    Tristan