  • Data: 2009-07-13 21:10:00
    Temat: Re: Jak zmienić sieć?
    Od: Marek Pawełek <m...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
> [...]

    > obecnie telefon mam w SS. Jestem bardzo zadowolony, ale cena 66gr za minutę
    > i 61gr za 100KiB z internetem są takie sobie. Rozglądałem się za Mobile
    > (ale tam zero kontaktu z infolinią jest) oraz za Heyah. Tu chyba najlepiej
    > (29gr za minutę i 2gr za 100KiB), ale gość mnie zastrzelił tym, że najpierw
    > wysyłam do nich papiery, potem oni przenoszą numer, a potem wysyłają kartę
    > pocztą. W efekcie mogę na kilka do kilkunastu dni pozbyć się telefonu, w
    > zależności od tego jak poczta dostarczy. A jakby jeszcze coś zginęło, to w
    > ogólności zostanę na lodzie. Nie mogę sobie na to pozwolić.

    Nie wierze, że tak poważne rzeczy jak karty SIM i dokumenty były
    wysyłane zwykłą pocztą, prawie na pewno kurierem. Osobiście załatwiałem
    przeniesienie numeru do Mobilking i wszystkie formalności załatwione
    zostały korespondencyjnie. Przerwa w działaniu numeru to 24 h (do
    zaakceptowania).

    > * Czy jest jakaś opcja (pomijając jechanie do Warszawy) na przeniesienie
    > numeru do Heyah bez ryzykowania zostania bez telefonu?

    Niestety nie.

    http://www.heyah.pl/kontakt
    Odwiedź nas
    Biuro Heyah