eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF › Re: DPF
  • Data: 2015-03-20 13:29:42
    Temat: Re: DPF
    Od: Marvin <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    >>
    >> Wypalanie jest inicjowane na podstawie różnicy ciśnień na czujnikach
    >> przed
    >> i za filtrem DPF. I to jak widać działa dobrze. Przyczyny ew. nadmiernego
    >> zapełnienia filtra (a więc kopcenia) należy szukać pod maską. W lejących
    >> wtryskach, zamulonym dolocie, zaczynającej powoli rzygać olejem turbiny,
    >> względnie IC.
    >>
    > No właśnie tu jest problem, bo skoro filtr wypala się przy zapełnieniu
    > 6% no to raczej nie jest zapchany...
    >

    To może jednak któryś z tych czujników szwankuje okresowo lub ich złącza
    ? Albo komputer nie uznaje że wypalanie zakończyło się sukcesem bo
    podczas wypalania coś przerywało w połączeniach?

    M



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: