eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDPF › Re: DPF
  • Data: 2015-03-25 08:39:36
    Temat: Re: DPF
    Od: Konfabulator <k...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Ale w ASO dostałem kilka stron wykresów, zapisy z komputera z historią zapełnienia i
    czyszczenia filtra i takie tam. Oraz jakiś tam kod, który oznacza, że czyszczenie
    serwisowe jest bez sensu. W ASO wcale nie ukrywali, że lepiej wyciąć. Normy spalania
    nadal spełnia, a według ecu filtr jest zawsze pusty i jest git. Jedyny minus to w
    obudowie od filtra teraz nic nie ma i jest efekt gwizdu, jakby turbina padała.

    Nie wiem, jak jest w oplu, ale w toyce jest opcja, którą można w serwisie włączyć i
    wypalić śmieci z filtra, kiedy Twój styl jeżdżenia na to nie pozwala. Dobre,
    skuteczne, ale na krótko, tanie ok. 200 zł. Ale jak Ci się ciągle włącza, a czujniki
    są ok, to raczej bez cięcia się nie obędzie, bo i tak będzie to tańsze, niż
    wymienianie wszystkiego po kolei, a na koniec okaże się, że i tak z samym filtrem
    jest coś nie tak.

    Jeśli będziesz gadał z ASO to pytaj czy w ramach sprawdzenia mogą Ci zaktualizować
    soft, bo to często załatwia połowę problemów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: