  • Data: 2015-03-23 15:08:59
    Temat: Re: DPF
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ręce mi opadają, szczególnie, że nie jestem za mocny w temacie.

    Zanim jednak zdecydujesz sie na wyciecie filtra poczytaj informacje w
    sieci na ten temat. Przerobilem to w poprzednim samochodzie. Po operacji
    niby bylo wszystko ok (poza widocznym kopceniem przy przyspieszaniu) ale
    juz od strony diagnostyki byla niezla sieczka. Przy okazji innej usterki
    mechanik probowal dojsc co moze byc przyczyna. Postanowil odlaczyc
    niektore urzadzenia od magistrali can. Komputer jednak nie wykazywal
    tego w komunikatach. Bo oczywiscie wyciecie "pumeksu" z puszki to jedno,
    druga rzecz to modyfikacja oprogramowania.